آخرین اخبار

13. اسفند 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 27125
یک استاد حوزه و دانشگاه با ابراز تأسف از نگاه برخی از داخلی ها که می خواهند انقلاب اسلامی را مطرود در دنیا بدانند، گفت: برخی از این افراد امروز می گویند ما سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم! اینان بدانند هیچ گاه سایه جنگ به خاطر اعتقاد استوار مردم و خون های پاک ریخته شده شهدا و آن همه ایثارگری ها برای ملت ما رقم نمی خورد نه به خاطر مطرود کردن انقلاب در دنیا.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام گودرزی» در یادواره 144 شهید بخش قلقلرود در روستای چاشتخوره گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دو ابرقدرت غرب و شرق که بر پایه کمونیسم و مبانی لیبرال شکل گرفته بودند دست به هر اقدامی علیه ملت ما زدند تا انقلاب به ثمر ننشیند، اما خوشبختانه جوانان انقلابی ما با تکیه بر ایمان و باور اسلامی خود از جانشان گذشتند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

وی اظهار کرد: دنیای غرب بعد از شکست در برابر تفکر انقلابی ملت ما با حمایت از رژیم بعث عراق به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، که اینجا نیز مردم غیور کشورمان فداکارانه ورارد صحنه های دفاع از مرز و بوم شدند و با ایمان خود و عاشقانه از حیثیت و خاکمان دفاع کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز تأسف از نگاه برخی از داخلی ها که می خواهند انقلاب اسلامی را مطرود در دنیا بدانند، افزود: برخی از این افراد امروز می گویند ما سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم! اینان بدانند هیچ گاه سایه جنگ به خاطر اعتقاد استوار مردم و خون های پاک ریخته شده شهدا و آن همه ایثارگری ها برای ملت ما رقم نمی خورد نه به خاطر مطرود کردن انقلاب در دنیا.

حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: دشمن عزت، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را می داند و از این رو جرأت تصور دست درازی به نظام را ندارد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه دنیای غرب، عزت و وحدت ملت ما را در سایه رهبری انقلاب می دانند، عنوان کرد: دشمنان نظام و اسلام با بیش از 273 شبکه ماهواره ای به دنبال تضعیف ولایت هستند و این ملت شهید پرور هستند که تاکنون ذره ای باج به دشمنان نداده اند، چرا که می دانند بسیاری از کشورهای جهان به داشتن چنین رهبری خبطه می خورند.

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: امروز نخبگان سیاسی ما باید به دنبال همبستگی و وحدت مردم و ولایت باشند و جایگاه ولایت را برای همگان به خوبی تبیین و ترسیم کنند، چرا که رمز پیروزی کشور همین است و بس.

حجت الاسلام گودرزی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ شعار نیست بلکه مبتنی بر گذاره های عقلی و علوم انسانی است، تصریح کرد:  اگر راست می گوییم دلسوز فرهنگ هستیم باید در راستای اسلامی کردن علوم انسانی گام برداریم و نه اینکه به دنبال برگذاری کنسرت و اردوهای مختلط باشیم، مگر می شود با اختلاط دختر و پسر علوم انسانی نوشت.

وی تأکید کرد: از همین یادواره های شهدا و تأثیر آن بر زندگی می توانیم بهره منده شویم و فرزندانمان را با عشق به شهدا تربیت کنیم تا انقلابی بمانند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان