آخرین اخبار

16. اسفند 1395 - 8:20   |   کد مطلب: 27192
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه طی یک سال، یک هزار و 600 تویسرکانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده و می شوند، گفت: حفظ آرمان‌هاي شهدا و انتقال فرهنگ جبهه و شهادت و ولايت به نسل جوان از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در سال جاری در دو مرحله 630 دانش آموز دختر و در دو مرحله دیگر نیز 392 دانش آموز پسر عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس شدند.

وی اظهار کرد: همچنین 88 نفر از تویسرکانی ها در قالب کاروان راهیان نور از محلات راهی این سفر معنوی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: 21 اسفند ماه سال جاری نیز 90 نفر از دانشجویان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

سعیدی عنوان کرد: از آنجا که بخشی از سهمیه اعزام از بسیج محلات مربوط به سال جدید نیز هست، تصمیم بر آن از تا 400 نفر از محلات هم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

وی در ادامه گفت: همه ساله افتخار داریم تا جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را با رشادت های شهدا آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: کاروان های راهیان نور از برنامه های فرهنگی و راویان دفاع مقدس هم بهره مند می شوند.

سعیدی تصریح کرد: عمده بازدیدها از یادمان های اروند، کربلای 4، شلمچه، دهلاویه، کانال کمیل، فکه و فتح المبین در جنوب، سقز، بانه و بازی دارز در غرب کشور است.

سعیدی با بیان اینکه فضايي كه شهدا در آن زندگي و قدم گذاشتند، بسيار مقدس است، ابراز کرد: حفظ آرمان‌هاي شهدا و انتقال فرهنگ جبهه و شهادت و ولايت به نسل جوان از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است.

وی با بیان اینکه اردوهاي راهيان نور را باید يكي از ابزارهاي مقابله با تهاجم دشمنان دانست، گفت: رمز ماندگاری شهدا در توکل آنان به خدا، داشتن اخلاص در انجام تمامی امور زندگی و اهتمام ویژه به نماز اول وقت است.

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان