آخرین اخبار

18. تير 1396 - 6:14   |   کد مطلب: 29433
با اجرای طرح‌های پلیسی
19 سارق حرفه‌ای در تویسرکان دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری 19 سارق حرفه‌ای و کشف 14 فقره سرقت در تویسرکان خبر داد.

به گزارشرودآور؛ محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از دستگیری 19 سارق حرفه‌ای و کشف 14 فقره سرقت در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال استمرار اجرای طرح‌های انتظامی با هدف ناامن کردن محیط برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده، ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان و افزایش اقدامات پیشگیرانه و برخورد با سارقان، یگان‌های انتظامی تویسرکان با استفاده از توان و امکانات موجود در یک ماه گذشته موفق به شناسایی و دستگیری 19 سارق حرفه‌ای و کشف 14 فقره سرقت شدند.

وی ادامه داد: با تلاش جمعی از همکاران در پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها در این مدت علاوه بر پیشگیری از وقوع سرقت‌ها موفق به دستگیری 6 سارق موتورسیکلت، چهار سارق منزل، پنج سارق احشام، یک سارق مغازه، یک  سارق باغات کشاورزی و دو نفر جیب‌بر شدیم که نتیجه آن کاهش چشمگیر انواع سرقت‌ها در طول این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: در این طرح علاوه بر موضوع اقدامات پیشگیرانه با رصد اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی موضوع برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر نیز یکی از اهداف این طرح بوده که در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ضمن ناامن کردن محیط برای سوداگران مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده مقدار بیش از 21 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که این موضوع رضایت‌مندی مسؤولان و شهروندان را از پلیس به دنبال داشت.

معصومی بیان کرد: در بعد دیگر این طرح با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک ترافیکی، راهنمایی و رانندگی و برخورد با موتورسیکلت‌سواران و خودروهای متخلف و مزاحم و پلاک مخدوش و فاقد پلاک، پلیس راهور با همکاری عوامل انتظامی موفق به توقیف 394 دستگاه موتورسیکلت و 124 دستگاه خودرو شدند.

وی در پایان از همه شهروندان خواست تا با جدیت نسبت به همکاری با پلیس در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی اقدام کرده و نسبت به هر گونه ناامنی و قانون‌شکنی بی‌تفاوت نباشند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان