آخرین اخبار

20. تير 1396 - 13:53   |   کد مطلب: 29472
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از روز چهارشنبه به طور محسوس بین 2 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارشرودآور؛ نادر پیرتاج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی غبار رقیق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: از روز چهارشنبه بعد از ظهر به تدریج با ورود امواج ناپایدار تا روز جمعه گاهی رگبار باران، رعد و برق و در برخی از ساعات افزایش سرعت وزش باد و غبار محلی همراه است.
پیرتاج اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده روند افزایشی نسبی دما پیش بینی و هوای همدان گرمتر می شود.
به گفته وی بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته مربوط به قهاوند با 43 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و وزش باد در همدان نیز به 40 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 17 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 37 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 
وی ادامه داد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اسدآباد و فامنین با 39 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان