آخرین اخبار

22. تير 1396 - 20:47   |   کد مطلب: 29509
رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:
برگزاری ۷۰ جلسه سخنرانی پیرامون عفاف وحجاب در تویسرکان
رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری ۷۰ جلسه سخنرانی پیرامون عفاف وحجاب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر پنج شنبه در جمع بانوان با بیان اینکه مهمترین راهکار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداختن به جایگاه اعتقادی بانوان است، گفت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در کشور باید اهمیت جایگاه زن در اسلام به‌ عنوان یک موضوع اعتقادی مطرح و بررسی شود.

وی گفت: جایگاه والای زن به گونه ای است که باید این گوهر آفرینش در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش‌های انسانیش محفوظ بماند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با تأکید بر اینکه حجاب، خیمه عفاف بانوان است، افزود: حجاب مانع ورود نگاه های شیطانی است و دختر عفیف و با حجاب در مراحل زندگی موفق تر است.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: انتخاب مردها در مورد زن های باحجاب بیشتر و متداوم تر است زیرا حجاب را حریم خصوصی خود می دانند و اینگونه احساس می‌شود که افراد بی حجاب هیچگونه حریمی را رعایت نمی کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با تأکید بر تبیین اهمیت ارزشی حجاب برای نسل جوان عنوان کرد: انسان در پناه محافظ، احساس آرامش بیشتری دارد و پوشش اسلامی نیز نگهبان زن است و به زن آرامش می‌بخشد.

وی از برگزاری بیش از ۷۰ جلسه سخنرانی پیرامون عفاف و حجاب در تویسرکان خبر داد و افزود: حجاب نمادی ترین مصداق اسلامیت و عقیده مندی مردم مسلمان و متعهد به آیین جاودان الهی حضرت محمد (ص) است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان