آخرین اخبار

22. تير 1396 - 13:49   |   کد مطلب: 29510
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل باشگاه، بخشی از بدهی شاکی برزیلی تیم فوتبال پاس همدان پرداخت شد.

به گزارشرودآور؛ محمد آرتیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت قسط دوم شاکی برزیلی تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: طی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه و حمایت و اقدام به‌موقع اعضای هیئت‌مدیره به‌ویژه محمدناصر نیکبخت استاندار و رئیس هیئت‌مدیره و نیز رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان، این بدهی پرداخت شد.

وی افزود: هنوز پرونده شکایت «کری دنس کلواتر کوتو» بازیکن سابق و خارجی تیم پاس در فیفا بسته نشده و قسط دوم طلب این بازیکن به مبلغ هفت هزار و ۵۰۰ دلار همراه با هفت هزار و ۵۰۰ دلار از قسط دوم به‌اضافه ۱۵۰۰ دلار حق‌الوکاله فرناندو رابط برزیلی توسط باشگاه پرداخت شد.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به پرونده این بازیکن برزیلی گفت: با توجه به هزینه سنگین سفر به برزیل برای مذاکره، تصمیم بر انتخاب رابط برزیلی شد و هزینه قابل‌توجهی در این زمینه صرفه‌جویی شد.

آرتیمانی عنوان کرد: قسط سوم و پایانی طلب این بازیکن نیز بیستم شهریورماه امسال به رقم هفت هزار و ۵۰۰ دلار پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت بدهی‌های بازیکنان سال‌های گذشته پاس بیان کرد: لفته حمیدی مهاجم سابق پاس همدان طلب ۱۶۰ میلیون تومانی خود از باشگاه پاس را بخشید و با این بازیکن تسویه صورت گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: همچنین ابراهیم میرزاپور مربی دو فصل قبل پاس طی نشستی با محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه با قبول دریافت ۱۲ میلیون تومان، ۹۰ میلیون از طلب باقی‌مانده خود را بخشید.

آرتیمانی با اشاره به مراحل آماده‌سازی پاس گفت: تمام اعضای تیم فوتبال پاس همدان برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم آماده هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان