آخرین اخبار

24. تير 1396 - 0:10   |   کد مطلب: 29537
به نظر می‌رسد استاندار همدان به دلیل اینکه رئیس جمهور در همدان از رقیب خود شکست‌خورده قدری آینده سیاسی خود را متزلزل می‌بیند و به دنبال سرپوش گذاردن بر این شکست است، آقای نیکبخت! سر شما هم بی‌کلاه نمی‌ماند دلواپس نباشید!

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و آقای حسن روحانی به‌ عنوان منتخب مردم به‌عنوان دوازدهمین رئیس جمهور برای چهار سال آینده سکان اجرایی کشور را عهده‌دار شد.

بگذریم که در این دوره از انتخابات چه گذشت، اما آنچه مسلم است مجریان انتخابات در این دوره چه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها نمره قابل قبولی را کسب نکردند به نحوی که هم اکنون برای بسیاری از مدیران دولتی پرونده قضایی تشکیل شده است. اما خدا با مملکت یار بود که جریان رقیب دکتر روحانی با وجود کسب 16 میلیون رای برای پیگیری اعتراض خود مسیر قانون را طی کردند و همچون مدعیان مردمسالاری و دموکراسی در سال 88، کشور را دچار هرج و مرج و خسارت  نکردند.

اما در استان همدان همچون 6 استان دیگر آقای روحانی از رقیب اصلی خود یعنی حجت‌الاسلام رئیسی آرای کمتری را کسب کرد. آنچه بیشتر در تحلیل‌ها مشاهده می‌شود این است که این عملکرد استاندار و تیم مدیریتی ایشان بوده که سبب شد مردم استان همدان اقبال خوبی به آقای روحانی و رأی مجدد به ایشان نداشته باشند که البته این تحلیل و نظریه کاملاً مورد تایید حامیان دولت تدبیر و امید در استان همدان است.

در ماه‌های منتهی به انتخابات، حمله دولت تدبیر و امید به منتقدان به شدت افزایش یافت که البته با توجه به فضای انتخابات تا حدودی طبیعی و قابل پیش‌بینی می‌نمود اما این استاندار با تجربه و کهنه‌کار همدان بود که همواره  کاسه داغ‌تر از آش شده و منتقدان دولت را مورد حمله قرار می‌داد. به طور مثال او در سال 92 منتقدان دولت را کوردل ، مغرض و بی‌سواد خواند و در کمترین جلسه‌ای بود که همه ما را مدیون برجام نداند و این جمله فاخر را نگوید که «دولت تدبیر و امید چهار سال مشغول آواربرداری بود!» البته جالب‌تر این بود که همین آقای نیکبخت و معاون ایشان از مدیران دولت احمدی‌نژاد بودند!

اکنون که انتخابات تمام شده و در آستانه تشکیل دولت جدید هستیم اما آقای استاندار همچنان به این رویه ادامه داده و در هفته گذشته در مراسم افتتاح راه‌آهن و نیز در همایش شوراها مجدداً با ادبیات خاص منتقدین دولت را مورد حمله قرار داده است.

به نظر می‌رسد استاندار به دلیل اینکه روحانی در همدان از رقیب‌اش‌ شکست خورده قدری آینده سیاسی خود را متزلزل می‌بیند و به دنبال سرپوش نهادن بر این شکست است.

آقای نیکبخت دلواپس نباشید! در هرحال به مدد دوستان و مدیران ارشدی که با جنابعالی ارتباط خوبی دارند با وجود شکست دولت تدبیر و امید در همدان، در دولت آینده سر شما بی‌کلاه نمی‌ماند و پستی نصیب‌تان می‌شود تا در دهه هفتم زندگی‌تان همچنان میهمان سفره انقلاب باشید و البته هم خدمت کنید و هم سهم‌تان را از انقلاب بردارید!

جناب استاندار، انگار یادتان رفته، انتخابات دیگر تمام شده است! قبل از انتخابات فضای رقابت بود و الان دیگر فضای کار! وقت‌تان را برای کار بگذارید و کار! نه تاختن بر منتقدان!

آقای نیکبخت! با این شیوه‌ای که شما در پیش گرفته‌اید به نظر می‌رسد به دنبال آن هستید تا به منتقدان بتازید و این روند را تا جایی ادامه دهید که پرونده قابل قبولی برای شما در حمایت از دولت جمع شود، بلکه راحت تر ارتقا پیدا کنید.

این چهار سال با گفتاردرمانی و ارائه آمار عجیب و غریب از سوی جنابعالی از جمله اینکه رقم بیکاری همدان تک‌رقمی شده است گذشت! اما به شما یادآوری می‌کنیم که برای چهار سال آینده در هر جای دیگر که پست و منصب گرفتید این را بدانید مردم تفاوت حرف و عمل را خوب می‌فهمند همچنان که مردم فهیم همدان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عدم اقبال به دکتر روحانی این درس را به شما مدیر کهنه‌کار دادند!

ایام عزت مستدام!

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان