آخرین اخبار

25. تير 1396 - 23:38   |   کد مطلب: 29577
رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان:
رقابت‌های پرش با اسب در استان‌همدان برگزار شد
رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان گفت: هفتمین هفته رقابت‌های پرش با اسب هیئت سوارکاری استان‌همدان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارشرودآور؛ وحید برقعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری هفتمین هفته رقابت‌های پرش با اسب هیئت سوارکاری استان‌همدان اظهار داشت: هفتمین هفته رقابت‌های پرش با اسب هیئت سوارکاری استان‌همدان با حضور سوارکارانی از باشگاه‌های سوارکاری اویسینا، اکباتان، آذرخش، ایثار، افرا، شبدیز، پرواز، آذرخش و فرجام کرمانشاه و با استقبال علاقه‌مندان به رشته پرش با اسب در مجموعه سوارکاری آذرخش برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها سوارکاران در رده‌های اسب و سوار مبتدی رده E رده سنی زیر ۱۸ سال و C۱ بزرگ‌سالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: در رده سنی زیر ۱۸ سال محمدامین آقاجانی با اسب طناز از باشگاه پرواز مقام نخست این رویداد را به خود اختصاص داد.

برقعی عنوان کرد: در رده D۱ اسب‌های زایچه ایران، مهدی نوروزی با خرم از باشگاه شبدیز در راند باراژ بدون خطا جایگاه اول را از آن خود کرد و مهرداد سهیل قاسمی از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان با تکش دوم شد و مهدی حمزه ای با برند از باشگاه آذرخش سوم شد.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: در رده c۱ بزرگ‌سالان علیرضا بختیاری بدون خطا با فورمیلیون از باشگاه اویسینا بر سکوی اول رقابت ایستاد و مهدی حمزه ایی و برند با ۴ خطا و زمان ۸۰ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه از باشگاه آذرخش دوم شد و علیرضا علیزاده سوار بر ادیلیک از باشگاه ایثار با ۴ خطا و زمان ۹۱ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه مقام سوم رویداد را از آن خود کرد.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان عنوان کرد: قضاوت این رویداد بر عهده سر داور مسابقه فاطمه یزدی با همکاری داورانی چون خمسه و ایلیا محمدی صورت گرفت و مدیریت مانژ تمرین بر عهده سید علیرضا سوادی سرکلانتر با همکاری خمسه از کرمانشاه بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان