آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 20:11   |   کد مطلب: 29678
مدير تنظيم بازار جهاد كشاورزي استان همدان با بيان اينكه هجوم مردم براي خريد پياز به گراني اين محصول دامن مي‌زند، گفت: دولت به هيچ عنوان مجوز واردات پياز را نمي‌دهد.

به گزارش رودآور؛ مهدی نجفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا 10 روز آینده قیمت پیاز در بازار همدان با واردات محصول استان آذربایجان غربی کاهش یابد، اظهار کرد: مردم باید از خرید زیاد پیاز خودداری کنند تا جو گرانی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه تفاوت قیمت پیاز امسال نسبت به سال گذشته اصلا خوب نیست، ادامه داد: سال گذشته این محصول به شدت ارزان بود و به دلیل ارزانی کشاورزان اصفهانی متضرر شدند، برای امسال دیگر کشت زیادی انجام نشد، از طرف دیگر سرمازدگی محصول موجب کمبود پیاز در بازار شد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه هجوم مردم برای خرید پیاز به گرانی این محصول دامن می‌زند، بیان کرد: دولت به هیچ عنوان مجوز واردات پیاز را نمی‌دهد.

توزیع گوشت گرم وارداتی تاثیری در قیمت گوشت نداشت

وی در رابطه با گوشت قرمز با بیان اینکه گوشت گرم وارداتی در سه فروشگاه زنجیره‌ای در همدان توزیع می‌شود، تصریح کرد: هر فروشگاه زنجیره‌ای روزانه 200 کیلوگرم توزیع گوشت وارداتی گرم دارد که به صورت بسته‌بندی از تهران وارد می‌شود.

نجفیان با اشاره به اینکه در ابتدا مردم تمایلی به استفاده از گوشت‌های گرم وارداتی نداشتند اما اکنون استقبال می‌کنند، افزود: فروشگاه جانبو، افق کوروش، تعاونی مصرف سازمان جهاد کشاورزی و فروشگاه رفاه کار توزیع گوشت وارداتی گرم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه گوشت وارداتی گرم به قیمت 31 هزار و 500 توزیع می‌شود و سه روز تاریخ مصرف دارند، افزود: قیمت گوشت ران سردست 39 هزار و 500 تومان و گوشت سردست 38 هزار و 500 تومان است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه توزیع گوشت وارداتی گرم در کاهش قیمت گوشت تولید داخل تاثیری نداشته است، بیان کرد: دلیل گرانی گوشت قرمز مشخص نیست اما توزیع گوشت وارداتی باعث شده تا برخی گوشت را با هر قیمتی عرضه نکنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان