آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 15:14   |   کد مطلب: 29680
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی در روز هشتم مردادماه در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ فاضل عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره هشتم مردادماه در جوار آرامگاه عارف و شاعر بزرگ باباطاهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم داوری‌های جشنواره شعر رضوی پایان یافته است، گفت: برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه به زودی برگزیدگان جشنواره مشخص خواهند شد، بیان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره از هشت برگزیده تجلیل می‌شود.

وی از استقبال گسترده شاعران سراسر کشور از این جشنواره خبر داد و گفت: هر سال هر استان میزبان بخشی از جشنواره رضوی است که بر این اساس استان همدان هم میزبان جشنواره شعر دوبیتی و رباعی در بخش ملی است.

عبادی یادآور شد: احادیث رضوی سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، کرامات و فضایل و مناقب حضرت امام رضا(ع) و جلوه‌های فرهنگ رضوی (علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی و ...) از جمله محورهای این جشنواره به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: این جشنواره هر سال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم از طریق آثار هنری این جشنواره، ارادت خود را بیش از پیش به پیشگاه ائمه اطهار(ع) عرضه بداریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان