آخرین اخبار

5. مرداد 1396 - 22:32   |   کد مطلب: 29716
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین روز تویسرکان با تأکید بر اینکه حضور نیروهای لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان منافقین را در اجرای نقشه های شومشان ناکام گذاشت، گفت: در این بین تویسرکان با تقدیم 38 شهید نام روز ملی خود را با مرصاد گره زده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سردار علی فضلی» در آیین سومین بزرگداشت روز تویسرکان گفت: نامگذاری روز ملی تویسرکان در سالروز عملیات مرصاد یکی از برجسته ترین شاخص های این روز است.

وی اظهار کرد: پس از پذیرش قطعانامه 598 که جام زهری محسوب می شد، رزیم بعث عراق و هم پیمانانش و به ویژه منافقین تصور می کردند که یاران صدیق امام دیگر وجود ندارند و با نقشه شوم خود از مرزهای مختلف به خاک ایران اسلامی نفوذ کردند.
منافقین از سوی استکبار جهانی تجهیز می شوند
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: با وجود آن که منافقین از سراسر دنیا توسط استکبار جهانی فراخوانی و تجهیز شده بودند تا در کمترین زمان به خیال خام خود تهران را تصور کنند، اما این رزمندگان دلاور و جوانان انقلابی بودند که ذره ای اجازه دست درازی به دشمنان را ندادند.

نقش بی نظیر لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان در نابودی منافقین در چهارزبر

فضلی با تأکید بر اینکه حضور نیروهای لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان منافقین را در اجرای نقشه های شومشان ناکام گذاشت، گفت: در این بین تویسرکان با تقدیم 38 شهید نام روز ملی خود را با مرصاد گره زده است.

وی تصریح کرد: تعداد کشته های منافقین نسبت به شهدای ایران اسلامی ده ها برابر بیشتر بود و شاید اگر نبود این عملیات غرورآفرین و ایستادگی رزمندگان و شجاعت و شهامت آنان هیچ گاه این تعداد از منافقین نابود نمی شدند.

انقلاب اسلامی، الگویی برای گروه مقاومت

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: آن همه رشادت ها و از جان خودگذشتگی ها امروزه الگویی بی نظیر برای جهان اسلام در سراسر گیتی از یمن، عراق، سوریه و لبنان گرفته تا فلسطین بحرین شده است و جبهه مقاومت با الگوگیری از ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام ایستاده و این مطلب نشانگر قدرت نفوذ تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی در تمام دنیا است.

روز ملی تویسرکان با مرصاد گره خورده است

سردار فضلی با اشاره به اینکه روز ملی تویسرکان با ابتکار زیبایی به با روز شجاعت و دلاورمردی شهدای عملیات مرصاد گره خورده است، افزود: با توجه به اینکه تعداد شهدای تویسرکانی در این عملیات قابل توجه بوده و 38 شهید است، به حق روز ملی تویسرکان با نام عملیات مرصاد همراه شده و می طلب تا تویسرکانی ها با وحدت رویه تمام از جشنواره های مختلفی که قرار است در این شهرستان برای شناساندن آن به جهان بهره مند شوند، بهره لازم را با ببرند.

تویسرکانی ها با برگزاری جشنواره های مختلف از دسترنج و تولیدات خود پاسداری کنند

وی که زاده تویسرکان است از تویسرکانی ها خواست از وحدت موجود که منشاء خیر و برکت است، استفاده کنند و تصریح کرد: کشاورزان و تولید کنندگان محصولات مختلف در این شهرستان می توانند در جشنواره های مختلف در شهریور ماه امسال و سال های بعد( جشنواره گردو و مبل و منبت) از دسترنج خویش پاسداری کنند.

به دنبال چاپ کتاب نماز جمعه تویسرکان هستیم

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان هم از سابقه 400 ساله برخودراری شهرستان از حوزه علمیه خبر داد و با بیان اینکه این شهرستان 23 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: 22 شهید از 760 شهید این شهرستان جز سرداران شهید محسوب می شوند.

وی همچنین با اشاره به سابقه طولانی و حتی 150 ساله اقامه نماز جمه در تویسرکان، اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تویسرکانی نخستین نماز جمعه این شهرستان را اقامه کرد.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا کتاب نماز جمعه تویسرکان چاپ شود، افزود: سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و همزمانی آن با روز سابقه طولانی مدت اقامه نماز جمعه در تویسرکان سبب ساز شد تا پنجم مرداد ماه با عنوان "روز ملی تویسرکان"  نامگذاری شود.

 دبیر خانه دائمی روز ملی تویسرکان تشکیل شود

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به رشادت های رزمنده های گردان قاسم بن الحسن(ع) تویسرکان در عملیات مرصاد خواستار  دبیر خانه دائمی روز ملی تویسرکان در شهرستان شد.

تقدیر از چهار فرهیخته تویسرکانی همزمان با رو ملی این شهرستان

وی اظهار کرد:  امشب از چهار نفر از مفاخر و مشاهیر تویسرکان به نام های سردار علی فضلی، حجت السلام حاج ولی الله فوزی، دکتر محمد اسماعیل اکبری و خانواده مرحوم دکتر آینه وند تقدیر می شد.

اجرای ترانه زنده توسط جوان تویسرکانی به نام نیکومنش، قرائت شعر درباره عملیات مرصاد از سوی دو شاعر و همچنین فضاسازی محل برگزاری با تعدادی از محصولات و صنایع دستی تویسرکان بخشی از دیگر از برگزاری  آیین سومین بزرگداشت روز تویسرکان بود.

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان