آخرین اخبار

22. مهر 1396 - 1:00   |   کد مطلب: 30958
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه سخنان سخیفانه ترامپ هیچ مطلب جدیدی نسبت به دیگر از سردمداران این کشور مستکبر ندارد، گفت: ترامپ از روی حماقت زمینه های وحدت گرایش های مختلف سیاسی در ایران را به اوج رساند، چرا که هنوز چند ساعت از آن سخنان سخیف نگذشته که در شبکه های اجتماعی از تلگرام گرفته تا توییتر، همه و همه با هر گرایشی، ترامپ و آن حرف های نابخردانه اش را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال سخنرانی نابخردانه دونالد ترامپ عصر روز جمعه به وقت واشنگتن در کاخ سفید و تکرار ادعاهای تاریخ مصرف گذشته او شبکه های مختلف اجتماعی مملو از نظرات مختلف درمحکومیت رییس جمهور امریکا شد.

امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

از این رو  «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو رودآور؛ در واکنش به سخنرانی وقیحانه ترامپ،  گفت: فرمایش همیشگی حضرت امام(ره) که فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بهترین پاسخ برای سخنان بسیار سخیف ترامپ است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی برخواسته از وحدت مردم است و همان طور که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند مردم ما با اعتقاد راسخ به اسلام، در تمامی صحنه های متعدد حتی با ایثار و از خودگذشتگی از انقلاب حمایت داشته و دارند.

سخنان سخیفانه ترامپ هیچ مطلب جدیدی نسبت به دیگر از سردمداران این کشور مستکبر ندارد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: سخنان سخیفانه اخیر ترامپ هم هیچ مطلب جدیدی نسبت به دیگر از سردمداران این کشور مستکبر ندارد و آنان سال های سال است که نسبت به ملت ما این گونه و با خصومت تمام عمل کرده اند.

مفتح با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارگان های رسمی کشور است که مطابق با قانون اساسی ایجاد شده، تصریح کرد: سپاه همیشه در راستای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و همه مستضعفین فعال بوده و هست و برای مقابله با سیاست های ستیز جویانه امریکا تلاش های فراوان کرده است.

سپاه داعشی که محصول سیاست های جنگ طلبانه امریکا است را به زانو درآورده

وی عنوان کرد: سپاه به عنوان مهمترین نهادی محسوب می شود که در برابر گروه های تروریستی از جمله داعش که محصول سیاست های جنگ طلبانه امریکا است، مقابله کرده و مردم مسلمان سوریه و عراق را از شر این گروه وحشی نجات داده  و به یاری خدا تا نابودی کامل داعشی های تکفیری پیش خواهد رفت و درحقیقت سپاه هم مورد اعتماد ملت ایران است و  هم مردم  مسلمان منطقه.

سیاستمداران امریکا فاصله زیادی با واقعیت ها دارند/دشمنی ترامپ همچون دشمنی دیگر رؤسای ایالت متحده با ایران است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه سخنان وقیحانه و بی شرمانه امریکا نشانگر فاصله زیاد سیاستمداران این کشور با واقیعت و متن مردم است، گفت: حادثه 11  سپتامبر  که سال ها از آن گذشته و تحقیقات گستره درباره اش نشان داد که به هیج عنوان ایران درآن هیچ دخالتی نداشته و بارها این مطلب تکرار شده است، ثابت کرد که ترامپ با جمهوری اسلامی ایران به شکل ویژه ای دشمنی دارد و دشمنی او همچون دشمنی دیگر رؤسای ایالت متحده با ملتمان است.

سخنان نابخردانه ترامپ، سبب ساز موج وحدت آمیز تمام سلایق سیاسی در کشور شد

مفتح اظهار کرد: ترامپ از روی حماقت زمینه های وحدت گرایش های مختلف سیاسی در ایران را به اوج رساند، چرا که هنوز چند ساعت از آن سخنان سخیف نگذشته که در شبکه های اجتماعی از تلگرام گرفته تا توییتر، همه و همه با هر گرایشی ترامپ و آن حرف های نابخردانه اش را محکوم کرده اند. 

گل به خودی ترامپ با سخنان سبک و احمقانه اش

وی تصریح کرد: تمام سلایق مختلف نسبت به سخنان سبک ترامپ واکنش نشان دادند و در محکومیت این سخنان احمقانه بیانیه و پیام های متعددی منتشر کردند، با این اتحاد زمینه های نابودی دشمن مشترک اسلام و انقلاب کم کم به دست خود فراهم شده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید براینکه امریکاییان هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند و درباره موضوع برجام، بدعهدی هایشان تکرار شد، افزود: ترامپ با این اقدام احمقانه گل به خودی زد، چرا که اتحاد بین گرایش های سیاسی برای مقابله با دشمن مشترک بیش از پیش نمایان شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان