آخرین اخبار

28. مهر 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 31082
رییس شورای شهر تویسرکان با تکذیب اینکه تدوین صورتجلسه ای مبنی بر پذیرش استعفای عبدی و شاه محمدی در میان بوده، گفت: عبدی و شاه محمدی همچنان اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال ادعای دروغین یکی از تویسرکانی ها مبنی بر پذیرش استعفای دو عضو شورای این شهر، «علی اشرف پیری» رییس شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: دو عضو شورای شهر تویسرکان همچنان از اعضای اصلی محسوب می شوند و جلسه شب گذشته دورهمی بوده است.
وی اظهار کرد: به هیچ عنوان نامه استعفای این دو نفر در این جلسه مطرح نشده است و آنان طبق قانون قبل از اینکه هیچ جلسه رسمی تشکیل شود، از اعلام استعفای خود انصراف داده اند، بدین ترتیب مطابق با قانون این دو عضو شورای شهر تویسرکان هستند.

عبدی و شاه محمدی همچنان اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان هستند
رییس شورای شهر تویسرکان افزود: برخی ها حرف هایی می زنند که صحت ندارد و بر این حرف ها هم اصرار دارند، در حالی که امروز باید برای پیشرفت تویسرکان وحدت داشت.
پیری با تکذیب اینکه تدوین صورتجلسه ای مبنی بر پذیرش استعفای عبدی و شاه محمدی در میان بوده، تأکید کرد: عبدی و شاه محمدی همچنان اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان هستند.

توهم یا شانتاژ رسانه ای/جلسه دورهمی که گفته شد رسمی بود!!!
خوب است در این میان عده ای را که به دنبال تنش در شهر تویسرکان هستند و مدام با چوب سیاست زدگی این شهر را به عقب می برمی گردانند، تذکری داده شود:
طبق ماده ی 6بند 2،وظیفه ی تعیین صورتجلسه و زمان و مکان جلسه رئیس شوراست
طبق ماده ی 7تبصره ی اول،روز و ساعت تشکیل جلسات رسمی به همراه دستور جلسه باید،حداقل بیست و چهار ساعت قبل به تمامی اعضا اطلاع رسانی شود
طبق ماده ی 11,بند 6,جلسات در زمان غیر مقرر رسمیت ندارد.

از این مطلب هم نباید غافل شد که رییس شورای شهر تویسرکان علاوه بر گفت و گو با خبرنگار رودآور در بیانیه ای نیز اعلام کرده است:

هوالحکيم
ضمن عرض سلام به محضر مبارک تمامی همشهریان عزيز اهل تویسرکان.
با توجه به غبار آلود شدن فضای مجازی به واسطه ی درج و نشر خبری کذب،مبنی بر تشکیل جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر تویسرکان در روز چهارشنبه مورخ 26/7/96 ساعت 21:10 و همچنین تهیه ی صورتجلسه ای به همین اعتبار توسط چهار عضو شورا،جهت تنویر افکار عمومی و تنزیه ی فضا از شایعات و شبهات توجه شما خوبان را به نکات ذیل جلب می نمایم:
1-جلسه ی مذکور به هیچ وجه ((رسمیت نداشته است)),چرا که زمان آن در چارچوب زمان مقرر و مصوب هفتگی شورا (شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 16) نبوده و هیچ درخواستي نیز جهت برگزاری جلسه ی (فوق العاده)،در تاریخ و زمان فوق تسليم اینجانب به عنوان رئیس شورای شهر نگردیده،لذا طبق ماده ی 6بند2که (تعیین دستور جلسه و زمان و نوع جلسه را جز وظایف ریيس شورا ) بیان میکند،این(( جلسه رسمی نبوده)) و مصوبات آن ((کاملا غیر قابل اجراست))
2_طبق تبصره ی ماده ی 7 قانون شوراها روز و ساعت و دستور جلسات باید حداقل 24 ساعت قبل از جلسه به تمامی اعضا ابلاغ شود که این امر نیز محقق نشده و این موضوع دلیل دیگری بر ((غیر رسمی بودن جلسه ))است.
3-طبق بند 6ماده ی 11,(جلسات شورا در غیر محل و غیر موعد مقرر رسمیت نخواهد داشت),و این بدان معناست که اگر حتی هر هفت عضو هم در زمانی غیر مقرر در دبیرخانه ی شورا حاضر باشند،آن جمع به منزله ی جلسه ی رسمی شورا نبوده و صرفا یک ((دورهمي)) به حساب می آید.
4-طبق ماده ی 11,یکی دیگر از شروط  رسمیت جلسات ،حضور دو سوم اعضا،(5نفر از 7نفر) است,که در جلسه ی دیشب این موضوع نیز اتفاق نیافتاده و حضور اینجانب به شکلی بسیار کوتاه مدت و موقت صرفا جهت دعوت چهار عضو ديگر به اتحاد و رفق (خارج از چارچوب های قانونی و رسمی) بوده است.
5-سازوکار رسیدگی به استعفای اعضا به طور مفصل در مواد 12 تا16 قانون شورا ها آمده که لازمه ی تحقق آن ((طرح موضوع توسط رئیس ))و ((حضور افراد مستعفی ))می باشد که این اتفاق نيز به اعتراف بانیان ((دورهمي)) دیشب حادث نشده و کوچکترین بحثی از بررسی استعفا  مطرح نشده است.
با توجه به تمامی نکات فوق به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان و برحسب اختیارات و وظایف قانونی خود اعلام میدارم،((دورهمي)) دیشب دوستان ((کاملا غیررسمی)) بوده و مصوبات آن کمترين وجه ی قانونی ندارد.ضمن آنکه باتوجه به توانمندی ها  ی آقای عبدی و سرکار خانم شاهمحمدي ودر راستای  درخواست های مکرر و بی شمار مردمي مبنی بر استمرار حضور ایشان در شورا،بنده نیز مخالفت قوي خود را با استعفا و یا عدم حضور  این دوستان اعلام می دارم.
در پايان،خطاب به خودم و سایر عزيزان،
سواداييان عالم پندار را بگوي
سرمایه کم کنید,که سود و زیان یکیست
ارادتمند،علی اشرف پیری

به گزارش خبرنگار رودآور؛ از قدیم گفته اند، دیر یا زود دارد، سوخت و سوز ندارد، بالاخره روزی دستان عده انگشت شماری که می خواهند شهر تویسرکان با سیاست زدگی آنان به ورطه سقوط برود برای مردم این دیار روشن می شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان