آخرین اخبار

29. مهر 1396 - 15:33   |   کد مطلب: 31097
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه همه پرسی کردستان عراق مانند اسختوانی لای زخم، پروژه ای، کاملاً صهیونیستی برای ملتهب ساختن منطقه بود، گفت: دیپلماسی هماهنگ، ایران، عراق و ترکیه، این توطئه اسرائیلی ـ امریکایی را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ همه پرسی کردستان عراق به سرانجام نرسید و اما هستند بسیاری از کارشناسان که این طرح را، برنامه ریزی شده از سوی صهیونیسم جهانی و هم پیمانش امریکا می دانند، تا با فتنه تجزیه طلبی، اسراییل کوچکی در حاشیه ایران اسلامی و ترکیه ایجاد کنند با این حال موضع گیری های به موقع مقامات کشورمان با مواضع همسوی ترکیه و مسئولان ارشد عراق همراه شد تا نقشه مستکبران جهان در نطفه خفه شود و اما در این بین باید همیشه هوشیار بود،چرا که معتقدیم دشمن را از در بیرون کنیم از پنجره می آید.

همه پرسی کردستان عراق، پروژه ای صهیونیستی برای ملتهب ساختن منطقه

از این رو «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: همه پرسی کردستان عراق پروژه ای ضد کشورهای منطقه و به طور کامل صهیونیستی بود.

وی اظهار کرد: مستکبران جهانی می خواهند زخمی در بدنه اسلام ایجاد کنند و استخوانی لای آن قرار دهند تا همواره ملتهب باشد، از این رو اسرائیل غاصب با همراهی امریکای جنایتکار به دنبال طرح ریزی و اجرای برنامه های تجزیه طلبانه در کشورهای هدف هستند، این در حالی است که ملت ما برای تمام کردها احترام ویژه ای قائل هستند، چرا که آنان را یکی از اصلی ترین نژاد ایرانی می دانند.

دیپلماسی هماهنگ، ایران، عراق و ترکیه، توطئه اسرائیلی ها را خنثی کرد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: صهیونیست با ملتهب ساختن و نگهداشتن این وضعیت به دنبال منافع خود است، اما با تدبیر و همکاری مقامات ترکیه، عراق و ایران اسلامی، این پروژه و توطئه صهیوسنتی ـ امریکایی خنثی شد.

مفتح تأکید کرد: مطمئن هستیم که با تدبیر مسئولان نظام و همکاری با دو کشور ترکیه و عراق، همفکری و همکاری بین آنان در راستای اتخاذ یک دیپلماسی قوی در مقابله با پروژه اسرائیلی که به نفع مردم منطقه است، اوج می گیرد و می توان نقشه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان