آخرین اخبار

3. آبان 1396 - 7:22   |   کد مطلب: 31138
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: جوان انقلابی پای کار به دنبال رضایت مندی مردم است تا اگر دلسردی به واسطه تحریم ها نسبت به نظام در جامعه شده ایجاد شده زوده شود.

به گزارش رودآور، «سعید سعیدی» عصر روز گذشته در همایش توجیهی اعتلای بسیج در جمع فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاه های مقاومت تویسرکان، گفت: یکی از وظایف مهم بسیجیان تبیین و تلاش برای زمینه سازی اجرای منویات رهبری در جامعه است.

وی اظهار کرد: جوان انقلابی پای کار به دنبال رضایت مندی مردم است تا اگر دلسردی به واسطه تحریم ها نسبت به نظام در جامعه شده ایجاد شده زوده شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: یکی از اقدامات در جلب رضایت عمومی ارتقای امنیت و آرامش روانی در محله های مختلف است که با طرح هر حوزه یک پایگاه و یک گشت بسیجی محله محور در ابتدای اجرای طرح می توان این مهم را محقق ساخت.

سعیدی با تأکید بر اینکه امروزه پایگاه مسجد محور برای اثربخشی مسائل فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه یک ضرورت است، تصریح کرد: همان گونه که تمامی برنامه های صدر اسلام و حتی انقلاب اسلامی با محوریت مسجد سبب ساز اقدمات ارزشی و محتوایی و به ویژه توجه به رفع نیازمندی های مردمی شد، امروز نیز همین گونه است باید مساجد محور تمامی کارها و برنامه های بسیج قرار بگیرید.

وی عنوان کرد: وحدت سه رکن روحانی مسجد، هیئت امنا و بسیجیان آن محله زمینه های اجرای برنامه های هماهنگ و اثربخش را ارتقاء بخشیده و فراهم می سازد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیجیان نمایندگان رهبر انقلاب و افسران جنگ نرم هستند، گفت: اهتمام به حضور در نماز جماعت آن هم شرکت در نماز اول وقت در مسجد تکلیف مهمی است که بسیجیان با انجام آن روحیه معنوی جامعه را اعتلا می بخشند.

سعیدی اظهار کرد: در مسجد تراز اسلام تکبیرها بلند گفته می شود و ترسی جز خدا وجود ندارد و به ویژه بسیجیان باید با استمرار شعار مرگ بر امریکا روحیه استکبارستیزی را در جامعه اشاعه دهند، چرا که تمام مشکلات ملت ما و جهان از سوی امریکای جنایتکار است.

وی تصریح کرد: مسجد الگو و تراز انقلاب. مسجدی است که در تمامی عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و خدمات اجتماعی فعال باشد و روحانی محور و از وجود حلقه های صالحین نیز بهره مند شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: مسجد تراز انقلاب زمینه ساز تربیت افرادی همچون شهید حججی ها می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین گفت: اقدامات عمده بسیجیان در پایگاه های مساجد می بایست در راستای تربیت و پرورش بسیجی مؤمن، انقلابی و ولایتمدار انجام شود.

سعیدی تصریح کرد: تنها با اقدامات عام المنفعه می توان آن دید منفی که مردم با توجه به اختلاس های کلان در ذهنشان ایجاد شده است برطرف کرد.

به گزارش رودآور در این همایش بر ارائه راهکارهای اعتلای بسیجیان در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد مساجد تراز انقلاب هم تأکید شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان