آخرین اخبار

30. آذر 1396 - 15:19   |   کد مطلب: 32020
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که اگر به صراحت بگویند اشتباه کرده ایم، برایشان سنگین تمام می شود و تبعات بسیار دارد، از این رو تصمیم گرفته اند خود را اپوزیسیون روحانی قرار دهند و از او عبور کنند، در حالی که روحانی از مهد اصلاحات و گفتمان این طیف وارد انتخابات شد و با حمایت آنان رأی آورد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پروژه عبور از روحانی که به نظر کارشناسان بازی سیاسی جدید اصلاح طلبان و جریان اعتدال که از مهد اصلاح طلبان برخواسته است، بازی سیاسی دیگری برای سردگمی مردم است که این روزها با اظهار نظر افراددی همچون کواکبیان بو عارف ه طور رسمی بر طبل آن می زنند تا بدین ترتیب کم کاری ها و هزینه انتقاد به روحانی را از سر اصلاح طلبان بردارند.

در این باره «علی اصغر آخوندی» کارشناس مسائل سیاسی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: اصلاح طلبان با کلید زدن پروژه عبور از روحانی به دنبال هدف های خاص خود هستند، تا جایی که حتی کواکبیان و افراد دیگری از این طیف این حرف از پشیمانی می زنند.

ناکامی روحانی در تحقق وعده هایش، زمینه ساز پروژه عبور از روحانی توسط اصلاح طلبان

وی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلاح طلبان عدم موفقیت های روحانی در انجام امور مختلف و عدم تحقق وعده های اوست تا این گونه مشکلات به اسم اصلاح طلبان نوشته نشود، در اینجا اگر اصلاح طلبان می دانستند روحانی در رسیدن به محقق های خود موفق می شود، شانس پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری را دارد و از او حمایت می کردند، اما این روزها به سمت انتقاد روی آورنده اند.

اصلاح طلبان: ناکامی روحانی را به پای ما ننویسید

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه روحانی در حل مشکلات مردم مانده است،اصلاح طلبان به فکر عقب نشینی از حمایت او افتاده اند، آنان خود می دانند روحانی در عرصه های اقتصادی و معیشتی موفق عمل نکرده است و مردم از دست او عصبانی هستند، به این دلیل با روش های مختلف می گویند که ما با روحانی نیستیم و ناتوانی او در حل مشکلات را به پای ما ننویسید.

آخوندی تصریح کرد: پروژه عبور از روحانی، یک نوع فتنه از سوی اصلاح طبلان برای ایجاد آسیب و بلوای اجتماعی هچون فتنه سال 88 هستند، تا چند روز دیگر شاید در زمان انتخابات کشور را بهم بریزند با این بهانه که در اینجا اصلاح طلبان خودشان را مدافع مردم جلوه می دهند و  در نقش حامی وارد وارد بازی می شوند.

بازی جدید اصلاح طلبان؛ این بار برای فتنه ای جدید و جلوه دادن خود به عنوان مدافع مردم!

وی عنوان کرد: آنان هم می خواهند بگویند راه روحانی از ما جداست و هم خودشان را به اسم اصلاحات مدافع مردم جلوه دهند تا به قول خودشان در یک بازی دو سر طلا برنده بیرون بیایند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه شعارهای که اخیراً علیه روحانی شنیده می شود، حتی آن مرگ بر روحانی، به نظر می رسد از  جایی خط می گیرد، گفت: زمانی که کواکبیان می آید و به نوعی پروژه عبور از روحانی را اعلام می کند، یعنی اصلاح طلبان می خواهند تلاش کنند تا ناکامی های روحانی به پای آنان نوشته نشود.

روحانی از مهد اصلاح طلبان است

آخوندی با تأکید بر اینکه مردم این بازی ها را خوب می شناسند، افزود: افکار عمومی خوب می دانند چه خبر است و چه کسانی برای رأی آوردن روحانی از او حمایت کردند تا سر کار بیاید.

وی اظهار کرد: آنان پروژه عبور از روحانی را مطرح کرده اند، چرا که به این نتیجه رسیده اند که اگر به صراحت بگویند اشتباه کرده ایم برایشان سنگین تمام می شود و تبعات بسیار دارد، از این رو تصمیم گرفته اند خود را اپوزیسیون روحانی قرار دهند و از او عبور کنند، در حالی که روحانی از مهد اصلاحات و گفتمان این طیف وارد انتخابات شد و با حمایت آنان رأی آورد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان