آخرین اخبار

5. دى 1396 - 14:47   |   کد مطلب: 32104
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان با تأکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه ما همیشه از آرمان ها و ارزش های انقلابی خود دفاع می کنند، گفت: ملت ما، با بصیرت انقلابی، در حماسه 9دی، به فتنه گران و آشوب طلبان درس عبرتی تاریخی دادند.

به گزارش رودآور؛ «حجت‌الاسلام علی کاروند» صبح امروز در نشست برنامه ریزی برنامه های ۹ دی در تویسرکان، حماسه عظیم 9 دی را سمبل اقتدار، عزت، بصیرت و استقلال کشورمان دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه های دینی است و اصل آن با نهضت حسینی(ع) گره خورده است.

وی اظهار کرد: ملت شهید پرور ایرانی اسلامی در هر برهه از زمان که انقلاب، آرمان ها و ارزش های انقلابی خود را در خطر ببنید، برای دفاع از آن سراز پا نشناخته و با احساس تکلیف وارد میدان عمدان می شوند تا از سرمایه های انقلاب حمایت کنند.

 سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: ملت با هوشیاری و بصیرت خود توطئه فتنه گران خارجی و داخلی را خنثی کردند و درس عبرتی به آشوب طلبان دادند.

حجت الاسلام کاروند در ادامه از برگزاری 10 نشست سیاسی با محوریت بصیرت‌افزایی در ایام حماسه غرور آفرین 9 دی خبر داد و  تصریح کرد: این نشست ها با همکاری  هیئات مذهبی و سایر تشکل‌های دینی مردم نهاد در سطح شهرستان برگزار می شود.

تیر فتنه گران و مستکبران در فتنه 88 به سنگ خورد

«رضا حسین وزیری» رئیس کانون مداحان تویسرکان هم عنوان کرد: هشت ماه حضور مردم در جنگ نرم سال 88 با هشت سال دفاع مقدس برابری دارد و باید به این مردم همیشه در صحنه احترام گذاشت و به غیرتشان تبریک گفت.

وی افزود: در حقیقت فتنه گران به بهانه انتخابات در پی براندازی نظام بودند، که با هوشیاری مردم نقشه شومشان نابود شد و مستکبران حامی آنان نیز تیرشان به سنگ خورد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان