آخرین اخبار

5. دى 1396 - 19:56   |   کد مطلب: 32106
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: گناه فتنه گران بخشودنی نیست، از این رو در راستای تبیین واقعه عظیم 9دی که مرز و خط بین مردم و فتنه گران را روشن کرد، علاوه بر برنامه های ویژه 9دی، برنامه های دیگری نیز تا 22 بهمن با محوریت بصیرت افزایی در پیش داریم.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در آستانه حماسه 9دی، گفت: برملا شدن چهره دروغین فتنه گران به دنبال حوادث تلخ هشت ماهه پس از انتخابات آت سال رقم خورد.

وی اظهار کرد: مردم شهید پرور ما که در مکتب سرخ حسینی(ع)، آموزهای دینی خود را از حفظ کرده اند، هیچ گاه حوادث تلخ عاشورای سال 88 که توسط فتنه گران در ایران روی داد، را فراموش نمی کنند و گناه فتنه گران، را گناهی نابخشودنی می دانند.

حماسه 9دی، مرز و خط بین مردم و فتنه گران را روشن کرد

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه حماسه ملت در 9دی سال 88 در کلام رهبری به عنوان یوم الله معرفی شده است، افزود: راهپیمایی های گسترده ایام منتهی به 9دی در سراسر کشور و به ویژه 9دی، راه فتنه گران را از مردم جدا ساخت و مردم با ترد آشوب طلبان همانند همیشه از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی خود حمایت کردند.

ساکتین فتنه فضای فتنه را غبارآلودتر کردند

سعیدی تصریح کرد: در این میان نقش ساکتین فتنه که به اندازه فتنه گران در ایجاد ناامنی های سال 88 را نباید فراموش کرد، آنانی که با سکوت خود راه را برای غبارآلود شدن فضای آن دوران باز کردند و اگر نبود تدابیر مقام عظمای ولایت چه بسا نظام دچار خدشه می شود.

حماسه 9دی، تجلی قدرت الهی در شکست فتنه امریکایی

وی در ادامه به برگزاری ویژه برنامه های 9دی در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و گفت: شعار 9 دی سال 96، "حماسه 9دی، تجلی قدرت الهی در شکست فتنه امریکایی" است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: قرار دادن پیشواز آهنگ گوشی های همراه آحاد مردم با سخنان مقام معظم رهبری درباره حماسه عظیم 9دی و پخش فیلم هایی با محوریت 9دی و فتنه 88 که تاکنون کمتر دیده شده در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

سعیدی اظهار کرد: فیلم هایی همچون لکه، ایران سبز، یزدان تفنگ ندارد، ما بیشماریم، انتخاب10، نگهبان آرام، پایان مدارا، خواب آشفته، من مدیر جلسه ام، نماز جمعه تاریخی و پایان فرمواشی از جمله این فیلم ها است.

وی افزود: پرداختن به شخصیت عمار یاسر به عنوان  شخصیتی بصیر در دوران امام علی(ع) در نشست های بصیرتی و روشنگری، پیگیری یک نقطه از شهر برای نامگذاری با عنوان 9دی، تهیه طومار و امضای آن توسط مردم در همایش بزرگ 9دی در سالن فردوسی تویسرکان و تبیین واقعه عظیم 9دی در حلقه های صالحین از دیگر برنامه های این هفته در تویسرکان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: تبیین محبوبیت رهبری، صبر و مهربانی ایشان و رأفت نظام در برخورد با سران فتنه توسط 6 سخنران از حوزه علمیه تویسرکان و ملایر، اشاره به خسارات هشت ماهه و بررسی ماجراها و فتنه هایی که در دوران زعامت رهبر انقلاب بوده هم از دیگر برنامه های اصلی روزهای منتهی به 9دی سال جاری و پس از آن است.

سعیدی تصریح کرد: هستند عده ای که از فتنه های زمان زعامت رهبر انقلاب همچون تخریب ولایت توسط منتظری در ابتدای دوران خاتمی، قتل های زنجیره ای، مطبوعات های زنجیره ای، پرونده هسته ای، کوی دانشگاه، فتنه 88، ترور دانشمندان هسته ای و تحریم ها مطلع نیستند، به همین دلیل قرار است در نشست ها و سخنرانی ها این موضوعات نیز تشریح شود.

9دی تا 22 بهمن، معروف به چله انقلاب شد

وی افزود: فضازسازی در سطح شهرستان با موضوع حماسه 9دی، اجرای برنامه های دانشجویی و نیز سخنرانی هر امام جماعتی درمسجد خودش در بین الصلاتین درباره 9دی سخنرانی جز برنامه های هفته بصیرت است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: از آنجا که روزهای 9دی تا 22 بهمن با عنوان چله انقلاب معرفی شده است، قرار است، برنامه های ویژه ای در این ایام داشته باشیم.

سعیدی عنوان کرد: همچنین تبیین تشابه واقعه سقیفه با روزهای 9دی، و تشریح آن که در آن دوران یعنی در زمان امام علی(ع) می خواستند حق ولایت را ضایع کنند که به دلیل عدم حضور مردم این رخداد تلخ روی داد، اما در فتنه سال 88، مشاهده کردیم کهبا حضور و حمایت مردمی جریانی مشابه نتوانست حق ولایت را ضایع کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان