آخرین اخبار

7. دى 1396 - 15:44   |   کد مطلب: 32146
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سران فتنه با وجود هشدارهای رهبری، گوش شنوایی نداشتند، گفت: حماسه 9 دی 88 سبب شد تا با وجود تبلیغات مسموم و بیشمار موساد، سیا و انگلیس فتنه نابود شو، تا جایی که تا چند ماه نفسی از رسانه های بیگانه بیرون نمی آمد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه سالروز حماسه 9 دی ماه، روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" هستیم، روزی که درباره آن مقام عظمای ولایت فرمودند: "مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."

حماسه عظیم نهم دی ماه سال 88، حماسه ای بصیرانه برای مشخص شدن مرز فتنه و ملت بود، فتنه ای که صهیونیست، امریکای و انگلیس به دنبال شکست بازیگران خود در صحنه انتخابات ایران برای براندازی این نظام رقم زدند و با لبیک مردم به ولایت، خنثی شد و راه به جایی نبرد.

این که اصل حوادث واقعه تلخ سال 88 توسط امریکایی ها و لاوی صهیونیست اداره می شد بر کسی پوشیده نیست، برای بازگویی مختصری از آن وقایع و تأثیر آن فتنه و حماسه 9دی در جهان، به گفت و گو با «ابوالفضل حسن بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشستیم.

امریکا از هر وسیله ای از جمله راه اندازی انقلاب های مخملی، کودتاها به دنبال احیای خود در منطقه غرب آسیا است

 حسن بیگی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امریکایی ها هر روز طراحی جدیدی برای منطقه می چینند و تلاش می کنند تا شرایط وخیمی که برای کشورشان به وجود آمده است را به نوعی از طریق کودتاها و ایجاد گروه های مختلف تروریستی و در نهایت اقدامات و اغتشاشاتی که در کشورها به وجود می آورند، را وارونه جلوه دهند و به طور مجدد جای پایی برای خودشان در غرب آسیا باز کنند.

وی اظهار کرد: امریکا به خوبی متوجه شده است، تنها در منطقه غرب آسیا عربستان را همراه خود دارد و مابقی کشورها هر کدام به نوعی از گردونه امریکایی ها جدا شده اند، بنابراین برای فشارآوردن بر جمهوری اسلامی ایران و از سویی فشار به روسیه، تلاش می کنند در این منطقه با حرکت هایی که انجام می دهند، تنش هایی را در هر کشوری، به هر طریقی به وجود بیاورند.

امریکا گاهی با عنوان بهار عربی اوضاع را به دست خود گرفت/کودتای سبز، پازلی از سوی امریکایی ها

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امریکا در برخی کشورها توانست با عنوان بهار عربی اوضاع را به دست بگیرد و جریان ها را کنترل و به نفع خودش تمام کند، در برخی دیگر از کشورها به عنوان حرکت و کودتاهای مخملی وارد شد و در ایران به دنبال اجرایی نقشه شوم مخملی خود با نام "کودتای سبز" بود.

حسن بیگی تصریح کرد: در انتخابات سال 88 با توجه به حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق های رأی، دشمنان می رفت که بیش از همیشه سرخورده شوند، اما با نقشهای جدید به میدان آمدند و با برنامه های مختلف و چیدن پازل توطئه می خواستند بین مردم، مسئولان و و لایت اختلاف به وجود بیاورند، تا با ایجاد اختلاف ها زمینه اغتشاش و در نهایت کودتای اصلی خود را از پس پرده خارج کنند.

سران فتنه با وجود هشدارهای رهبری، گوش شنوایی نداشتند/سران فتنه همسو با دشمن بر طبل فتنه زدند

وی عنوان کرد: در آن روزها رهبر انقلاب به سران فتنه در نصحیت فرمودند، منافع، امنیت و وحدت ملی در خطر است، اما متأسفانه گوش شنوایی نبود و چندماه تهران و برخی از شهرهای بزرگ کشور در آتش اغتشاشات، ناامنی ها و همچنین دچار درگیری های گوناگون صدمات و مشکلات فراوانی شد، به ویژه مردم تهران در آن هشت ماه فتنه آسایش و آرامش نداشتند، شرایط به گونه ای شده بود که حتی والدین فرزندانشان را خود تا مدرسه همراهی می کردند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نصیحت های رهبری در گوش افراد فریب خورده نرفت و با وجود آن که همه آن ها هم متوجه بودند که سازماندهی فتنه از طریق تعدادی از سفارتخانه های سلطه جویان در تهران می شود، باز همسو با دشمن بر طبل فتنه زدند.

حسن بیگی گفت: به یاری خدا و بعد از آن خطبه ای که رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران خواندند، ردمی که همیشه در صحنه های انقلابی حضور دارند همچون 22 بهمن 57 و هشت سال دفاع مقدس به میدان عمل آمدند و در لبیک به رهبر انقلاب حماسه و پیروزی بزرگ دیگری را برای ملت به ارمغان آوردند.

حماسه 9دی، دست عناصر ناباب، وابسته و وطن فروش را رو کرد

وی عنوان کرد: از آن مقطع به بعد همه آتش ها خاموش، اغتشاشات جمع شد و همچنین آرامش به تهران بازگشت و دست انسان های ناباب و عناصر وابسته و جریان های وطن فروش رو شد و شاهد بودیم که حماسه 9 به عنوان یکی از حماسه های بی نظیر تاریخی انقلاب اسلامی ثبت شد.

پس از حماسه 9دی، تا چند ماه نفسی از رسانه های بیگانه بیرون نمی آمد

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار کرد: امریکایی ها با مشاهده آن حماسه عظیم، سرخوده و نگران شدند و تا چند ماه نفسی از رسانه های بیگانه و بین المللی بیرون نمی آمد، آنان حتی با بهره گیری از تمام رسانه های سلطه گر خود به شدت با شکست مواجه شدند و متوجه شدند که ملت ایران با دیگر ملت ها متفاوت است و مردانه وارد صحنه های حفاظت و حمایت  از انقلابشان می شوند و از کشورشان دفاع می کنند.

شخصیت و حیثیت ملت ایران با فتنه خدشه دار و با حماسه 9دی احیاء شد/تبلیغات مسموم  و بیشمار موساد، سیا و انگلیس در فتنه 88 شکست خورد

حسن بیگی افزود: جریان فتنه می خواستند تا با اقدامات خود، دموکراسی را تحت الشعاع قرار دهند، فتنه 88 علاوه بر خسارت های اقتصادی، شخصیت و حیثیت ایران اسلامی تحت الشعاع قرار داد و اگر نبود، آن حماسه عظیم مردم در نهم دی ماه سال 88، چه بسا به سختی می توانستیم به احیای حیثیت کشورمان دست یابیم.

وی تأکید کرد: حتی با تبلیغات مسموم  و بیشمار موساد، سیا و انگلیس، این ملت ایران اسلامی بودند که یکصدا در حمایت از ولی زمان خود قیام کردند و توطئه ها را خنثی، تا دشمنان سرخورده و دوستان شاد شوند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حماسه حضور مردم بصیر در نهم دی ماه سال 88 امنیت را مجدد به کشور بازگرداند و سازندگی انجام شد و امروز هم آن گونه که مقام عظمای ولایت فرمودند 9دی به عنوان یک آرمان است.

حماسه بزرگ 9دی، چراغ روشنی برای ملت

حسن بیگی اظهار کرد: حماسه بزرگ 9دی برای ما چراغ روشنی است که نه تنها باید این روز را گرامی بداریم، بلکه در سایه این روز بزرگ همه توطئه های دشمن را شناسایی کنیم و متوجه باشیم که هیچ گاه دشمن دست از سر ایران اسلامی مان برنمی دارد، چرا که ایران، کشوری است که از نظر ژئوپولتیک،  ژئواستراتژیک، جمعیت، وسعت و معادن زیرزمینی جز کشورهای منحصر به فرد است و مستکبران به دنبال این هستند تا ما را زیر سلطه خودشان ببرند.

وی تصریح کرد: ما ملت ایران همواره باید هوشیار باشیم، تا هیچ گاه فریب توطئه های امریکایی ها که تمام شدنی نیست را نخوریم و هر لحظه برای مقابله با نقشه های شوم هر روزه امریکاییان آماده باشیم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان