آخرین اخبار

10. بهمن 1396 - 9:53   |   کد مطلب: 32650
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر سال جاری بیش از 75 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، عقیدتی و ورزشی در شهرستان در دهه فجر برگزار می ‌شود، گفت: شاه بیت تمام این برنامه ها در نهایت حضور پرشور و شعور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

 «سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در آستانه دهه مبارک فجر با گرامیداشت این ایام، گفت: سعی شده برنامه های این هفته با روشنگری و بصیرت افزایی درباره دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی اجرایی شود.

پیشرفت های امروز کشور، مرهون انقلاب اسلامی است

وی رشد و ترقی جوانان اران اسلامی پس از پیروزی انقلاب را بی نظیر دانست و اظهار کرد: بی تردید همگان از رشد همه جانبه کشورمان در جهان به ویژه در حوزه های علوم جدید همچون فناوری هسته ای، صنعت هوا و فضا و صنایع دفاعی مطلع هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه و حتی جهان است، افزود: این آرامش، اقتدار، سرافرازی و سربلندی همه و همه به خاطر خون های پاک ریخته شده شهدا و ایثارگری های رزمندگان و انقلابیون با راهنمایی ولایت است.

شاه بیت برنامه های دهه فجر حضور در راهپیمایی 22 بهمن

سعیدی در ادامه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر سال جاری بیش از 75 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، عقیدتی و ورزشی در شهرستان در دهه فجر برگزار می ‌شود، گفت: شاه بیت تمام این برنامه ها در نهایت حضور پرشور و شعور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، حضور در میعادگاه نماز جمعه و برگزاری یادواره شهدای اصناف را برخی از برنامه های دفه فجر سال جاری برشمرد و تصریح کرد: در این دهه همچنین جشن های متعدد پیروزی انقلاب به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

نقش و جایگاه فرهنگیان در تربیت دانش آموزان انقلابی، تبیین می شود

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: همچنین سعی شده در راستای توجه به منویات مقام عظمای ولایت کارگاه افزایش جمعیت در شهرستان به همت بسیج خواهران برگزار شود و علاوه بر آن شاهد برگزاری همایشی با عنوان نقش و جایگاه فرهنگیان در تربیت دانش آموزان انقلابی در این دهه خواهیم بود.

سعیدی افزود: برگزاری عصر شعر، همایش نهضت روشنگری و برنامه های دیگر فرهنگی ـ بصیرتی را هم باید به برنامه های دهه مبارک فجر امسال در تویسرکان که قرار است اجرا شود، افزود.

به گزارش رودآور؛ با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۶ از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی و رویکرد‌های داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به تعیین سیاست ها، رویکردها، خط مشی‌ها و اصول حاکم بر برنامه‌های آیین بزرگداشت عید انقلاب، شعار اصلی و محوری فجر ۳۹ را سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی بیان و عناوین روز‌ها و اسامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به این شرح  ذیل اعلام شده است.
*پنج شنبه ۱۲ بهمن، انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری
* جمعه ۱۳ بهمن، انقلاب اسلامی؛ تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان
* شنبه ۱۴ بهمن، انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی
* یک‌شنبه ۱۵ بهمن، انقلاب اسلامی؛ ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی
* دوشنبه ۱۶ بهمن، انقلاب اسلامی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال
* سه شنبه ۱۷ بهمن، انقلاب اسلامی؛ گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی
* چهارشنبه ۱۸ بهمن، انقلاب اسلامی؛ اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار
*پنج‌شنبه ۱۹ بهمن، انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت
*جمعه ۲۰ بهمن، انقلاب اسلامی؛ وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)
* شنبه ۲۱ بهمن، انقلاب اسلامی؛ استکبار ستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف
* یک‌شنبه ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان