آخرین اخبار

11. بهمن 1396 - 8:15   |   کد مطلب: 32669
رییس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از دعوت کشتی گیران تویسرکانی به رقابتهای دسته یک خبر داد و گفت: همچنین رزمی کاران تویسرکان در مسابقات غرب کشور صاحب پنج مقام اولی، دو مقام دومی و دو مقام سومی شدند.

«علی حقیقی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از دعوت کشتی گیران تویسرکانی به رقابتهای دسته یک خبر داد و گفت: کشتی گیران تویسرکانی با ترکیب رضا اسدی پور، عرفان مالمیر، احسان عبدالملکی، مهدی بابایی و محمد امین سوری به رقابتهای کشتی آزاد لیگ مقدماتی دسته یک بزرگسالان دعوت شدند.

وی همچنین با اشاره به اعزام ورزشکاران تویسرکان به مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی غرب کشور، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که در شهر همدان برگزار شد، رزمی کاران تویسرکانی موفق به کسب پنج مقام اولی، دو مقام دومی و دو مقام سومی شدند.
رییس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: محمد امین نورعلیئی در رده جوانان، امیر مهدی محمدظاهری در رده نوجوانان، علی باقری در رده جوانان، متین میرزایی در رده نوجوانان، کیارش الوندی در رده نونهالان، موفق  به کسب مقام اول شدند. 
حقیقی تصریح کرد: همچنین میلاد الوندی  در رده جوانان و علی سراج در رده نونهالان مقام دوم را به دست آوردند و امیر حسین قمری در رده جوانان و نیما الوندی در رده نونهالان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات والیبال به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: یک دوره مسابقات والیبال بین آموزشگاه های متوسطه دوم پسرانه شهر تویسرکان با شرکت هفت تیم به صورت دوره ای در 2 گروه برگزار شد. 
حقیقی افزود: در نهایت آموزشگاه تیز هوشان علامه حلی مقام اول، آموزشگاه بهیاری ولی عصر مقام دوم، آموزشگاه شاهد بهنام و آموزشگاه نمونه بهشتی به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان