آخرین اخبار

15. بهمن 1396 - 7:56   |   کد مطلب: 32730
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از موافقت کمیسیون تلفیق مجلس برای تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار در راستای اجرای رویداد همدان 2018 خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ استان همدان در سال 2018 میلادی با توجه به رایزنی مسئولان متولی امر پذیرای دو رویداد اجلاس "پایتخت گردشگری آسیا" و "نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری" UNWTO است.

در این میان اجرایی شدن چنین برنامه ای بزرگی نیاز به حمایت های مادی و معنوی همه جانبه از سوی متولیان امر دارد، در حال حاضر به نظر می رسد تلاش مسئولان استان برای جذب اعتبارات قابل توجه و مورد نیاز این برنامه بزرگ است تا جایی که حتی استاندار همدان محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که دست بر قضا رییس مجمع نمایندگاه استان همدان نیز است را مأمور به جذب و اخذ بودجه برای چنین رویدادی مهم کرد و االبته مفتح نیز به قولی روی نیکبخت را زمین نگذاشت و با همکاری سایر نمایندگان موفق به جذب اعتبارات شد.

این مسئله به خوبی در روزنامه همدان پیام آمده است آن جا که مقدم، خبرنگار این روزنامه عنوان کرده که "اگر پيگيري‌هاي نماينده تويسرکان نبود اجلاس همدان 2018 بدون بودجه روي کاغذ مي‌ماند".

به سراغ یکی دیگر از نمایندگان استان همدان یعنی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی می رویم تا از چگونگی تخیصی بودجه همدان2018 مطلع شویم.

«امیر خجسته» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رودآور، گفت: خوشبختانه پیگیری ها به ثمر نشست تا بودجه مورد نیاز رویداد گردشگری و مهم همدان 2018 تا حدودی از نظر مالی لنگ نزند.

وی از پیگیری های حاجی بابایی دیگر نماینده همدان هم برای اخذ بودجه خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای امر سابق بر این برای برگزاری رویداد همدان2018 تنها چهار میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق تخصیص داده شده بود و این مطلب از سوی نمایندگان استان مورد قبول واقع نشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: بدین ترتیبت کمیسیون تلفیق مجلس با خصیص 10 میلیارد تومان اعتبار در راستای اجرای رویداد همدان 2018 موافقت کرد.

خجسته در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تخصیص چنین بودجه ای دغدغه های مالی بزرگترین رویداد گردشگری همدان روی ندهد و این رویداد به بهترین شکل اجرا شود.

زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان