آخرین اخبار

26. شهريور 1397 - 7:31   |   کد مطلب: 34499
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزمایش خدمت؛ عرصه ای بدون منت برای محرومیت زدایی است، گفت: این رزمایش تلفیقی از گذشت، خودسازی و تجلی جهادگرایی انقلابی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به برگزاری نخستین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)2 در استان های مختلف کشور گفت: این رزمایش به زیبایی و با برنامه ریزی تمام در سطح شهرستان های استان همدان استان همدان نیز برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این زمینه بسیجیان جای جای ایران اسلامی اقدامات جامعی برای حفظ آمادگی خود و همچنین انجام خدمات در عرصه های سازندگی به خوبی و با یک نظم ویژه انجام داده اند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: اصل این رزمایش ارتقاء توان دفاعی و نظامی و حفظ هماهنگی ها بیشتر بین نیروهای بسیج با رویکرد خدمات رسانی به آحاد مردم است.
مفتح عنوان کرد: این رزمایش تلفیقی از گذشت، خودسازی و تجلی جهادگرایی انقلابی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار است.
به گزارش رودآور، نخستین رزمایش عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)2 از نهم شهریور ما سال جاری آغاز شده و تا 29 همین ماه ادامه دارد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان