آخرین اخبار

20. مرداد 1399 - 0:01   |   کد مطلب: 38699
معاون اجتماعی پلیس استان همدان درخصوص تصادف مرگبار با 6 فوتی در تویسرکان گفته که پلیس راه، راننده پراید را به علت انحراف به چپ مقصر اعلام کرده و از سویی دیگر رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان هم عنوان کرده که تصادف در باند قدیم محور تویسرکان ـ کنگاور رخ داده و ارتباطی با لاین جدید پروژه در دست ساخت محور مذکور ندارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ روز گذشته خبری با عنوان " تصادف مرگ بار در تویسرکان /6 سرنشین پراید در دم جان باختند" در سایت رودآور منتشر شد، مبنی بر اینکه به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در نزدیکی گردنه باقرآباد محور تویسرکان ـ کنگاور، 6 نفر سرنشینان پراید یعنی سه پدر و سه پسر در دم جان باختند.

مجموعه خبری رودآور با اطلاع از اسامی فوتی های تصادف دلخراش روز 18 مراد، بر خود فرض می داند به خانواده های محترم جانباختگان این حادثه سبزعلی، باقری و حائری  تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم ها رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می دارد.

*معاون اجتماعی پلیس استان همدان: پلیس راه، راننده پراید را به علت انحراف به چپ مقصر اعلام کرده
و اما باز گردیم به مسئله چرایی تصادف رخ داده.

در این خصوص «حسین بشری» معاون اجتماعی پلیس استان همدان عنوان کرده که  کارشناس اولیه پلیس راه، راننده سواری پراید را به علت انحراف به چپ مقصر اعلام کرده است.

مجموعه خبری رودآور به جد به دنبال مطالبات مردمی و جمع آوری اطلاعات تکمیلی درباره این حادثه تلخ است.

به همین علت به سراغ «علی‌محمد اصغری» رییس اداره راه و شهرسازی تویسرکان رفتیم تا بدانیم تصادف روی داده مرتبط با پیمانکار قطعه چهارم پروژه دو بانده تویسرکان ـ کنگاور بوده یا خیر.

*رییس اداره راه و شهرسازی تویسرکان: تصادف در باند قدیم محور تویسرکان ـ کنگاور رخ داده

اصغری در این باره به خبرنگار رودآور گفت: ظاهراً تصادف در کیلومتر 23 محور تویسرکان ـ کنگاور رخ داده است و راهداری در حال حاضر در این محدوده یک باند دارد.

وی با بیان اینکه تصادف در باند قدیم محور تویسرکان ـ کنگاور بوده و ارتباطی با پیمانکار پروژه دو بانده کردن مسیر ندارد، اظهار کرد: قطعه چهارم لاین (خط) جدید این مسیر در دست ساخت است و عملیات اجرایی آن در بازه زمانی تعریف شده روند و روال عادی خود را طی می کند.

به گزارش رودآور؛ در گزارش های بعدی به سراغ دیگر مسئولان متولی شهرستانی و استانی می رویم تا مسئله تصادف تلخ رخ داده در عصر روز هجدهم مرداد ماه در نزدیکی گردنه باقرآباد تویسرکان به صورت موشکافانه بررسی شود.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان