آخرین اخبار

24. شهريور 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 24261
رئیس اداره محیط‌ زیست تویسرکان گفت: در دادگاه تجدید نظر، شکارچی متخلف، محکوم به پرداخت هزینه ضرر و زیان در حق محیط زیست و همچنین توقیف و مصادره سلاح ساچمه زنی دولول وی به دلیل اتمام مهلت مجوز حمل سلاح، شد.

 «محمد کرمعلی گیلانه» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: یک شکارچی غیر مجاز که اهل یکی از استان های همجوار است در پاییز سال گذشته توسط مأموران و ضابطان دادگستری اداره حفاظت محیط زیست دستگیر می شود.

وی اظهار کرد: این شکارچی پس از دستگیری، به جرم شکار غیر مجاز چهار قطعه کبک بدون اخذ پروانه و حمل سلاحی که مدت اعتبار جواز حمل آن باطل شده بود به مراجع قضایی معرفی می شود.

رئیس اداره محیط‌ زیست تویسرکان افزود: در دادگاه این شکارچی غیرمجاز محکوم به پرداخت هزینه ضرر و زیان در حق محیط زیست شد و همچنین به دلیل اتمام مهلت مجوز حمل سلاح و تخلف شکار، سلاح ساچمه زنی دولول وی توقیف و در حق دولت مصادره شد.

گیلانه عنوان کرد: شکارچی متخلف به رأی دادگاه معترض شده اما در دادگاه تجدید نظر استان رای اولیه مجددا تایید و به اجرای احکام ارجاع شد.

وی افزود: شهرستان تویسرکان با دارا بودن شرایط اکولوژیکی ویژه، شرایط بسیار مناسبی برای گونه های جانوری نظیر کبک فراهم ساخته است اما برخی افراد بدون توجه به اهمیت این جانواران اقدام به شکار می کنند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان