آخرین اخبار

11. دى 1394 - 11:16   |   کد مطلب: 20958
گویا باند معروف تویسرکان، سناریوی تفرقه بینداز و حکومت کن را همچنان در دستور کار خود قرار دارد و به نظر می رسد پشت پرده هدایت شایعات ساختگی در گروه های مختلف شبکه های اجتماعی تویسرکان از سوی همین باند است و می طلب مسئولان، مردم و دلسوزان واقعی شهرستان فریب شایعه پردازان را نخورند و بازیچه دست آنان نشوند، تا مبدا فتنه ای در شهر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، شنیده شده برخی حامیان برخی دواطلب های کاندیداتوری انتخابات در تویسرکان انواع و اقسام کانال ها و گروه هایی در شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده اند که بعضا خود دواطلبان در این گروه ها نیز هستند!!!

متاسفانه در برخی از این گروه ها توهین، تهمت، افترا و گاه گاه هم ناسزا به یکدیگر می گویند و پای مسئولان ارشد شهرستان و حتی افراد عادی که تنها به فکر منافع مردمی هستند را با تهمت و دروغ هایی ساختگی به رگبار می گیرند، اخلاقیات در این گروه ها آن طور که باید، شایسته مردم فهیم و فرهنگی تویسرکان با این همه قدمت نیست.

تهمت هایی از جمله گرفتن وام های پنج میلیاردی  تا به مبالغ پایین تر به افراد عادی جامعه و سندسازی بر علیه دلسوزان و مسئولان ارشد تویسرکانی؛ تنها برخی از این اتهامات است که به نظر می رسد از سوی عده ای خاص و به گفته مردم، باندی که سال هاست تویسرکان را عقب نگاه داشته است زده می شود.

اینجاست که باید همگان چشم و گوش خود را باز کنند و مطالب ساختگی این مدعیان دروغین به خدمت را بی هیچ سند اصلی از یک گروه به گروه دیگر کپی نکنند و خود منتشر کننده شایعات ساختگی نباشند.

در اینجا بد نیست به نمونه ای از این شایعات بپردازیم: شب سوم دی ماه سال جاری در گروه های مختلف شبکه های اجتماعی در شهرستان های تویسرکان و رزن مطلبی منتشر می شود با این مضمون که دکتر مفتح نماینده فعلی شهرستان تویسرکان روز پنجشنبه سوم دی ماه ساعت 10 صبح در فرمانداری رزن برای ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی حضور می یابد،همین شایعه سبب شد حتی نزدیکان دکتر را به شبه، شک و تردید بیاندازد و با تلفن های مکرر از وی، مسئله را جویا شوند و چنان این شایعات پر و بال به خود گرفت که با وجود آنکه مفتح ساعت 10 و 20 دقیقه صبح روز پنجشنبه در فرمانداری تویسرکان برای ثبت نام حضور یافته بود، در حدود 200 تا 300 نفر از مردم رزن جلوی فرمانداری شهرستان رزن منتظر دکتر بودند، اما با ثبت نام مفتح در تویسرکان، آبی بر روی آتش این شایعه ریخته شد، بسیاری از این شایعات، با پر و بال دادن عده ای خاص تنها به فکر تفرقه اندازی بین مسئولان تویسرکانی هستند منتشر می شود.

گویا باند معروف تویسرکان سناریوی تفرقه بینداز و حکومت کن را همچنان در دستور کار خود قرار دارد و این جا می طلب مسئولان، مردم و دلسوزان واقعی شهرستان فریب شایعه پردازان را نخورند و بازیچه دست آنان نشوند، تا مبدا فتنه ای در شهر ایجاد شود.

حامیان برخی داوطلبان کاندیداتوری مجلس پیش از آنکه از سوی شورای نگهبان صلاحیتشان تأیید و یا رد شود پا را فراتر گذشته و نه تنها در فکر تخریب رقبای این داوطلبان هستند بلکه حکم منصب های برخی از مسئولان ارشد تویسرکانی را زیر سوال می برند و معلوم نیست با چه انگیزه ای این گونه به خودزنی سیاسی روی آورده اند.

و در نهایت آنکه در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان