آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 21803
ماراتن نفس گیر تبلیغات انتخابات کاندیداها ساعت 24 شب گذشته پایان یافت، در حالی که روز گذشته تبلیغات گسترده ای از سوی کاندیداها در تویسرکان رقم خورد و رویدادهای خواندنی و گاها تأسف آور.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز آغاز ممنوعیت تبلیغات از سوی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و اما روز گذشته در هر گوشه و کنار شهرستان تویسرکان حامیان کاندیداها به شیوه های مختلف از کاندیدای خود حمایت می کردند.

برخی ها قانون مدارانه رفتار کردند تا تنها شور و هیاهوی با نشاط انتخاباتی در جامعه حکم فرما شود، اما برخی کاندیداهای دیگر گویا به نظر می رسید برنامه ای در دست خود ندارند، چرا که به اعتقاد اکثر مردم تنها به تخریب کاندیدای رقیب می پرداختند.

در هنگام سخنرانی یکی از کاندیداها نفر یا نفراتی با بداخلاقی های انتخاباتی سنگ به مسجد پرتاب کردند و سبب شکسته شدن شیشه مسجد شدند، این در حالی است که حامیان این کاندیدا به طور کامل با اخلاق مداری حتی با کمبود شلوغی مسجد در جلوی مسجد آرام به صحبت های کاندیدای خود گوش می دادند.

شیشه یک دستگاه خودرو حامیای یک کاندیدا نیز توسط افراد سوء جو شکسته شد.

توزیع شب نامه های انتخاباتی همچون برشور در بین مردم برای زیر سوال بردن فعالیت های یک کاندیدا از دیگر بداخلاقی های انتخاباتی دیروز بود که معلوم نشد بر چه مبنایی این گونه به شعور و شخصیت مردم فهیم تویسرکان توهین می کنند.

 اگر تهیه، نشر و انتشار این به اصطلاح شب نامه ها از سوی برخی کاندیداها صورت نگرفته است، چرا اعلام برائت نمی کنند و اگر صورت گرفته است چرا مردانه ذیل این نوشته هایشان را  امضاء نزده اند، آیا نه این است که وجود چنین شب نامه هایی تهمت و افتراء است و تنها در راستای تنش زایی و شبه افکنی در جامعه انجام شده است؟

سوال مردم از توزیع کنندگان این شب نامه ها که نوعی بداخلاقی انتخاباتی محسوب می شود، آن است که اگ  این چنین مواردی در برشورها صحت داشت چرا ذیلش امضاء ندارد؟، آیا اینان از تهمت های خود و پیگردهای قانونی ترسیده اند که ذیل برگه ها را به نام خود امضاء نزده اند؟

بر اساس نظر مردم اگر این اقدامات از سوی کاندیدا یا کاندیداهایی صورت گرفته است و نه از سوی حامیان آن ها باید گفت: چنین کاندیدایی به درد مجلس نمی خورد چرا که حرفی می زند اما مردانه بر روی حرف خود نمی ایستد، این عدم شجاعت به دردی از مردم دوا نمی کند.

شعار، سلام و صلوات و اسپند دود کردن، برخی دیگر از رفتارهای انتخاباتی مردم تویسرکان بود.

برخی ها هم از روی شادی برگه های انتخاباتی و برشورهای تبلیغاتی کاندیداهای خود را همچون شادباش عروسی بر روی سر کاندیداها یا دیگر حامیان آنان می ریختند.

قربانی کردن هم از دیگر اقدامات برخی حایان کاندیداها بود.

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان