آخرین اخبار

5. آذر 1395 - 7:55   |   کد مطلب: 25368
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: بسیجیان می توانند با بصیرت، افسران جنگ نرم هم باشند تا راه نفوذ فرهنگی و فکری دشمن را ببندند و در پایگاه ها و محله ها فضای مجازی سالم ایجاد کنند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام حجت الله فاضلی»، شامگاه روز گذشته در یادواره 35شهید خیابان شهدا و محله جولستان در مسجد اعظم تویسرکان، گفت: برگزاری یادواره شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های پس از جنگ بسیار مؤثر است، چرا که مشاهده می کنیم دشمن از هر حربه ای استفاده می کند تا جبهه مقاومت از شهدای ما الگو گیری نکنند.

وی با اشاه به اینکه شهدای با خداباوری و ولایتمداری پا به عرصه دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی گذاشتند، اظهار کرد: امروز بسیجیان نیز همین گونه در حمایت از ولی فقیه جانانه وارد عرصه های مختلف به ویژه عرصه های فرهنگی شده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمن امروز دیگر با توپ و تانک به میدان مبارزه نیامده است بلکه با بهره گیری از شبکه های مجازی، از طریق ماهواره ها و موبایل ها در خانه ها نفوذ کرده است و این بسیجیان هستند که می توانند در هر محله و پایگاهی خود فضای مجازی را به دست بگیرند و از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه فتنه 88 نمونه نفوذ فکری دشمن و فریب دادن عده ای بود، عنوان کرد: آن روز مردم با خلق حماسه 9 دی با تأسی از فرهنگ عاشورایی طومار فتنه گران را درهم شکستند و اکنون وظیفه ما این است که راه نفوذ دشمن را بشناسیم و در برابر آن ایستادگی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید هوشیار باشیم و پاسخی برای شبهات ایجاد شده در فضاهای مجازی داشته باشیم، تصریح کرد: بسیجیان می توانند با بصیرت، افسران جنگ نرم هم باشند تا راه نفوذ فرهنگی و فکری دشمن را ببندند و در پایگاه ها و محله ها فضای مجازی سالم ایجاد کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: می توان از فضای پایگاه ها بهره برد و فرزندانمان را با چگونگی استفاده صحیح از فضای مجازی آشنا کرد و راه های مقابله با شبهات ایجاد شده در این فضاها را به آنان آموخت تا فکر و اندیشه آنان برای دفاع از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی و انقلابی تقویت شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان