آخرین اخبار

5. بهمن 1395 - 14:10   |   کد مطلب: 26386
والیبالی‌ها در یک قدمی لیگ برتر، در انتظار یاری مسوولان!
نان تیمداری بي‌مایه فتیر است / عدم صعود به لیگ برتر خطایی نابخشودنی
این روزها تیم والیبال اتحاد جوان همدان در یک قدمی لیگ برتر قرار دارد و اگر حمایت مسؤولان از این تیم نباشد، شاید حضور در لیگ برتر به يك رویا بدل شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، تیم والیبال اتحاد جوان همدان که این روزها صعود خودش را به مرحله بعدی مسجل کرده است، در آخرین بازی خود باید در شهر همدان میزبان تیم عقاب تهران باشد تا بتواند با صعود یک پله‌ای در جدول در مرحله بعدی با تیم‌های سوم یا چهارم گروه دوم قرار بگیرد.

اما متأسفانه در آخری ن بازی مرحله گروهی و در حساس‌ترین مقطع ممکن، اخبار ناخوشایندی از اردوی بلندقامتان همدان به گوش می‌رسد تا جایی که اگر خبر انحلال رسمی تیم اتحاد جوان منتشر شود، باید انتظارش را داشته باشیم.

مسؤولان استانی آنقدر امروز و فردا کردند که صدای همه درآمد و در حالی که تنها یک گام تا لیگ برتر فاصله مانده‌است، بازیکنان این تیم نگون‌بخت همان سیزده‌ درصد از قرار داد خود را دریافت کرده‌اند.

مشکلات مالی چنان مسؤولان این تیم را درمانده کرده‌ که رئیس هیأت والیبال این روزها آفتابی نمی‌شود، سرمربی تیم در پایتخت به استادیوم رفتند و دیدن بازی پرسپولیس را ارجح میداند و حتی پاسخ تلفن‌های ناشناس و شناس‌های والیبالی را هم نمی‌دهد.

آنقدر اوضاع آشفته است که تمرینات تیم هم چند روزی است که تق و لق شده و بازیکنان به طور کامل دور هم جمع نشده‌اند.

اگر تیم اتحاد جوان در بازی فردا نتواند برابر این تیم تهرانی پیروز شود، با عنوان تیم سوم باید به مصاف تیم شهرداری کاشان (قوی‌ترین تیم حال حاضر لیگ دسته اول) برود و به نوعی باید قید صعود را زد.

اما اگر زودتر یعنی تا همین پایان روزجاریف مسؤولان ارشد رزش استان کاری کردند که هیچ، وگرنه باید رویای تیم داری در لیگ برتر والیبال را در خواب ببینیم و دوباره روزهای زیادی را به حسرت‌ها خود در والیبال اضافه کنیم.

بازیکنان تیم اتحادجوان این روزها تنها به عشق هواداران مانده‌اند و شاید اگر مهر تماشاگران همدانی را به دل نداشتند، خیلی قبل‌تر راهی شهرها و منازل خود می‌شدند.

نمایندگان اصفهان و کرمان در گروه دوم این رقابت‌ها به آب و آتش می‌زنند تا در بازی‌های حذفی به بلندقامتان همدانی نخورند، اما در این سوی میدان ما به راحتی هرچه تمام‌تر به بخت و اقبال بلند خود لگد می‌زنیم و در حالی که بازیکنان غیرت به خرج داده و رگ‌های کلفت شده گردن خود را ترجیح به جیب‌های خالی داده‌اند.

اما این روزها در همدان سوراخ موش به قیمت گران خریداری می‌شود و هر کسی که سر و کاری با تیم والیبال دارد در خفا پنهان شده و کاری به این تیم ندارند، ما همدانی‌ها از تیم‌داری چه زود ارضا می‎شویم و با یک قوره سردی و با یک مویز گرمیان می‌شود؛ آقایان این پایان راهی نبود که در ابتدا تصور کرده‌ بودیم.

والیبال را به مانند کشتی نکنیم که در سال‌های بعد از بازیکنان بومی و غیر بومی کسی جرأت نکند که به تیم‌های همدانی بپیوندند؛ در کشتی آنقدر سابقه بد از خودمان ساختیم که نام همدان ناخودآگاه تداعی، دروغ، فریب و عدم حمایت، بد قولی را در اذهان گوش شکسته‌ها تداعی می‌کند، پس تا دیر نشده بیاید حداقل نام و اعتبار والیبال همدان در بین بلندقامتان خدشه‌دار نشود.

پشت تیم بایستید و حمایت کنید که مطمئن باشید بازیکنان اتحادجوان غیرت به خرج داده و هر طوری که شده تیم را لیگ برتری تحویل می‌دهند.

مسؤولان ارشد دستگاه ورزش استان، این روزها محبوب‌ترین تیم حال حاضر استان را تنها نگذارند به حال خود.
 بلندقامتان روی تور منتظر آبشار مسؤولان هستند، سرویس را به تور نزنید.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان