آخرین اخبار

18. خرداد 1397 - 13:12   |   کد مطلب: 34015
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جنایات امریکا بر کسی پوشیده نیست و رییس جمهور تازه به دوران رسیده این کشور در پاره کردن برجام تنها خباثت خودشان را بیش از پیش به جهانیان نشان دادند.

به گزارش رودآور؛ «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در این شهرستان گفت: روز قدس یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل(ره) است که در راستای جهانی شدن انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان دنیا نهادینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت های بی چون و چرای سرمداران امریکایی از رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: امریکا و حامیان جنایتکارش بدانند که کار اسراییل غاصب به سر آمده است.

*رییس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا، خباثت های خود را به دنیا نشان داده

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: جنایات امریکا بر کسی پوشیده نیست و رییس جمهور تازه به دوران رسیده این کشور در پاره کردن برجام تنها خباثت خودشان را بیش از پیش به جهانیان نشان دادند.

مفتح تصریح کرد: امریکاییان با خالی کردن خزانه مسلمانان و کشورهای عربی مرتجع کمپانی های اسلحه سازی خود را تقویت و برای آنان بازار فروش پیدا می کنند تا مظلومان جهان از جمله ستمدیدگان فلسطینی، لبنانی، سوری و یمنی را به خاک و خون بکشانند.

وی با تأکید بر عهدشکنی های مکرر امریکا در مجامع بین المللی، عنوان کرد: نمی شود که آنان مدام عهدشکنی کنند ولی محدودیت های برجام برای کشورمان همچنان ادامه داشته باشد و برجام را اجرا کنیم و همچنان طرف مقابل زیر عهد و پیمان خود بزند.

*سرمنشاء مشکلات اقتصادی کشور تنگناهای اداری است و نه اعتبارات و بودجه 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه به شرایط اقتصادی کشور هم اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی که بخشی از آن به واسطه سیاست های خصمانه امریکا بر کشورمان تحمیل شده، رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر موضوع اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی تأکید داشته و دارند، از این رو اهتمام به منویات رهبری برای پویایی این مهم یک ضرورت است.

مفتح اظهار کرد: در پیام رهبری در ابتدای سال جاری هم دولت، هم مسئولان و هم مردم مورد خظاب هستند تا با حمایت از کالای ایرانی راه رشد و توسعه اقتصادی بیش از پیش هموار شود.

وی با تأکید بر اینکه سرمنشاء مشکلات اقتصادی کشور کمبود اعتبارات و بودجه نیست، تصریح کرد: مهمتر از این ها، اصل و اساس مشکلات اداری و تنگناهای اداری است که بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد.

*گرانی، تورم و نابسامانی های موجود در بازار ارز کشور مشهود است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در حال حاضر گرانی، تورم و نابسامانی های موجود در بازار ارز کشور بیشترین فشار را به مردمی می آورد که با ارز کاری ندارند و این بار سنگین تورم بر زندگی آنان اثرگذار بوده و در این میان کنترل تورم و بازار ارز هم بر عهده دولت است و هم مجلس،  باید این کنترل بازار به سرعت انجام شود.

مفتح با بیان اینکه بیکاری از دیگر مشکلات گریبانگیر کشور ماست، گفت: مبارزه اساسی با کالای قاچاق می تواند آمار بیکاری را کاهش دهد و به تولید داخلی رونق ببخشد.

*دولت باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد

وی با تأکید بر کاهش قدرت خرید مردم، اظهار کرد: هر سه قوه باید بر تدوین و اجرای برنامه های صحیح اقتصادی فعالانه به میدان بیایند و دولت هم باید به درستی پسخگوی مطالبات مردم باشد و حرف آنان را بشنود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: اگر آن روزها از توان دفاعی، رزمی و موشکی بالایی برخوردار بودیم کسی جرأت دست درازی به خاک میهن عزیزمان را به خود نمی داد.

در این باره بیشتر بخوانید:
اینجا تویسرکان؛ شکوه حضور به وقت قدس/روز قدسی، قوی‌تر و پُرشورتر از سال های گذشته رقم خورد+تصاویر

زنگنه 

انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان