آخرین اخبار

29. بهمن 1394 - 3:39   |   کد مطلب: 21718
صدای تله انفجاری بی بی سی فارسی برای به دام انداختن کاربران ایرانی در راستای جریان سازی علیه انتخابات کشورمان در تلگرام گوش فلک را کر کرده است و معلوم نیست که مسئولان کی این صدا را خواهند شنید!

به گزارش خبرنگار رودآور، با نزدیک شدن به هفتم اسفند ماه و برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رسانه های غربی فارسی زبان و به ویژه بی بی سی فارسی در انواع و اشکال مختلف با تکیه بر ترفندهای رسانه ای چه در رادیو و چه در شبکه های ماهواره ای به دنبال دام پهن کردن و چتر انداختن سایه شوم خود بر انتخابات ایران اسلامی هستند و شمارشگر روزشمار انتخابات برای آنان، از ماه ها قبل شماره می اندازد.

علاوه بر رسانه های نامبرده، این روزها هم شاهد فعالیت گسترده شبکه های اجتماعی و به ویژه کانال های ایجاد شده توسط گردانندگان بی بی سی فارسی در ایران هستیم و کانال این رسانه از فیلتر نبودن تلگرام در ایران با بهره گیری از غفلت مسئولان داخلی نسبت به خطر شبکه های اجتماعی گویی از هول حلیم در دیگ افتاده است و هر چه دارد رو می کند تا برگه برنده برای خود جمع کند.

از ارسال فایل های صوتی، تصویری و متنی گرفته تا عکس نوشته و درخواست های مکرر از ایرانیان برای بیان خواسته ها و مطالبات خود از نماینده آینده شان، همه و همه تنها بخشی از شگردهای رسانه ای این دایه مهرمانتر از مادر برای انتخابات کشورمان است! و چنان کانال تلگرامی بی بی سی فارسی به موضوعات داخلی کشورمان می پردازد که گویا تمام فعالیت های دیگر خود را تعطیل کرده و همین یک حوزه را دارند.

اخبار را گاهی به صورت خلاصه و تماما با عوام فریبی عمومی و در ظاهر با استناد به بخش کوچکی از اخبار رسانه های داخلی و نه تمام خبر منتشر می کنند، دروغ هایش را چنان وارونه جلوه می دهند که گویا بی بی سی مظهر صداقت در جهان است!!!

گاهی نیز برای جلب مخاطبان، پای مشارکت رأی اولی ها را به میان می آورد و منتشر می کند: «اگر رأی اولی هستید در یک ویدئو بگویید دوست دارید نماینده تان در مجلس چه ویژگی داشته باشد؟ ویدئوتان را به اینجا بفرستید.»

در جایی دیگر از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام با دلایلی وارونه از انتخابات حرف به میان می آورند و به بهانه یک صدو دهمین انتخابات ایران به بررسی این موضوع پرداخته و با حمله ناجوانمردانه به رهبر، شورای نگهبان و ولایت مطلقه فقیه با شایعه پراکنی و شبه افکنی برگرفته از افکار لاییک وارانه خود، انتخابات را زیر سوال می برند، گویی تنها آنان صداقت دارند و بس! البته انتظاری بیشتر از این رسانه روباه پیر که سالیان سال به فکر استعمار ایران است نخواهد بود.

بی بی سی برای رسیدن به اهداف شوم خود نه تنها رأی اولی ها بلکه کسبه، بازرایان، نخبگان، سیاسیون، خواص و عوام را برای مشارکت گرفتن در راستای رسیدن به اهداف شوم خود نشانه گرفته است.

این رسانه شوم خود را ناجی ایرانیان معرفی می کند و با مظلوم سازی در فکر تغییر افکار و جریان انتخابات به نفع صاحبان خود است تا اگر نتوانست از حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق های رأی جلوگیری کند، ضربه کاری را طوری وارد کند تا افراد نزدیک و همسو و شاید همفکر با آنان وارد مجلس شوند و کم کم نظام را، از درون، موریانه وار تخریب کنند.

استفاده از ترفنده های مخاطب شناسی برای دو سویه کردن ارتباط با مخاطب، به ویژه بهره بردن از اخبار چندرسانه ای از جمله، فیلم، عکس نوشته، کارتون، کلیپ و کاریکاتور سرلوحه این معاندان نظام است و می طلب مسئولان زنگ خطری را بشوند که ماه هاست به صدا در آمده است.

این خطر همان بهره گیری دیوانه وار معاندان نظام از نرم افزار تلگرام است که در ایران فیلتر نبوده و کاربران بسیاری را به خود مشغول کرده است.

خطری که یک کارشناس فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار رودآور روزها قبل از این هشدار داده بود، در آن خبر که با عنوان "شبکه های اجتماعی در احاطه و نفوذ دشمن/راه چاره مقابله با دشمن در انتخابات، قطع کردن شبکه های اجتماعی نیست" در سایت خبری رودآور منتشر شد، «روح الله مؤمن نسب» با اشاره به نفوذ برنامه ریزی شده دشمن در شبکه های اجتماعی گفت: اگر مسئولان در فکر آن هستند برای جلوگیری از آشوب های شبکه های اجتماعی در زمان انتخابات برخی از شبکه ها را قطع کنند، این گونه نیست و این قطع شدن ها به سادگی نمی تواند اتفاق بیافتد.

دشمن به دنبال زیر سوال بردن اصل انتخابات با استفاده از فضای مجازی است/ باید سلام و بیسفون جایگزین شبکه‌های خارجی شوند

وی در بخشی دیگر از سخنان عنوان کرد: با توجه به شناخت و شناسایی موافقان و مخالفان نظام چه در داخل و چه در خارج کشور از کاربران شبکه های اجتماعی از سوی معاندان نظام، باید منتظر باشیم که دشمن در کشور از شرایط فضای مجازی سوء استفاده های زیادی داشته باشد که من واقعا احساس خطر می کنم و می طلب که مسئولان کشور، چاره ای برای این قضیه بیاندیشند.

به گفته این کارشناس حوزه رسانه اگر مسئولان در فکر آن هستند تا در زمان انتخابات برخی از شبکه ها را قطع کنند، این گونه نیست و  این قطع شدن ها به سادگی نمی تواند اتفاق بیافتد چرا که تعداد بسیاری کانال ها و ابزارها ایجاد و راه اندازی شده است که بعضا برخی از ارتباط ها را مختل می کند.

مؤمن نسب همچنین گفته بود: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال آن هستند تا با بهره گیری از شبکه های اجتماعی تنور انتخابات را آنقدر داغ کنند که در آستانه انتخابات، اصل انتخابات را زیرسوال ببرند و این را با استفاده از نرم افزارهایی که ساخته خودشان است پیش می برند.»

حال باید دید این رسانه روباه پیر استعمار که خباثت های آن بر کسی پوشیده نیست چگونه در صحنه شبکه های فضای مجازی وارد می شود و البته مسئولان باید زودتر چاره ای برای موضوع یاد شده بیاندیشند.

ملت ایران اسلامی هنوز فراموش نکرده اند و با ورق زدن تاریخشان به خوبی می دانند که بی بی سی چگونه با فتنه انگیزی سعی در انحراف کردن افکار انقلابی و اسلامی ملت دارد، این رسانه چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن برای ضربه زدن به ملت ایران در راستای رسیدن به منفعت طلبی صاحبان از هیچ نیرنگی غافل نشده است تا با مهندسی افکار عمومی، شایعه سازی و شایعه پراکنی همراه با همسوی خود، امریکا، فتنه ای دیگر را رقم زنند، که به یاری خدا و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و پشتوانه مردم متعهد، متدین وانقلابی ایران اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان