آخرین اخبار

6. بهمن 1395 - 7:40   |   کد مطلب: 26390
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امریکاییان با خوی جنایتکارانه خود تنها به فکر سلطه گری، خونریزی و مسلمان هراسی در دنیا هستند، گفت: تمامی رؤسای جمهور امریکا از بوش گرفته و اوباما تا ترامپ سر و ته یه کرباس هستند و سیاست آنان بر پایه سلطه گری در منطقه غرب آسیا و ایجاد سایه سلطه خود بر مردم جهان می چرخد.

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره مواضع نژادپرستانه و ضد حقوق بشری ترامپ، گفت: این موارد را باید بیشتر جنبه شعارگونه دانست که نشأت گرفته از ذات مستکبرانه امریکایی ها است.

وی اظهار کرد: به حرف های ترامپ و حامیانش نمی شود به شکل و جنبه عملیاتی شدن نگاه کرد، آنان چگونه از طرفی حرف های ملی گرایانه می زنند و اما از طرف دیگر به فکر جنگ افروزی در منطقه هستند؟ امریکا تاکنون بیش از چندین هزار میلیارد دلار برای جنگ های منطقه غرب آسیا هزینه کرده است و به این سادگی از خوی پلید خود دست بر نمی دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین افزود: صبحت های نژادپرستانه ترامپ هم همچون دیگر رؤسای جمهور این امریکا است و دشمنی آنان با مسلمانان مربوط به امروز و دیروز نیست، بلکه آنان با خوی جنایتکارانه خود تاکنون تنها به فکر سلطه گری، خونریزی و مسلمان هراسی در جهان و به ویژه منطقه غرب آسیا بوده اند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: رؤسای جمهور امریکا از سیاست های استکباری فاصله نگرفته و نمی گیرند و برای منافع خود در هر زمانی حتی اگر شرایط فراهم شود به مردم خود هم خیانت می کنند، گاهی با توجه به شرایط زمانی تصمیمی می گیرند و تنها حرفی می زنند و گاهی که شرایط تغییر می کند حرف دیگری می زنند اما در مجموع همه دولتمداران امریکا به دنبال پیاده کردن نقشه های مستکبرانه خود هستند.

وی گفت: تمامی رؤسای جمهور امریکا از بوش گرفته و اوباما تا ترامپ سر و ته یه کرباس هستند و سیاست آنان بر پایه سلطه گری در منطقه غرب آسیا و ایجاد سایه سلطه خود بر مردم جهان می چرخد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان