آخرین اخبار

10. خرداد 1393 - 15:55   |   کد مطلب: 13737
سخنگوی هیات کشتی همدان گفت: دو کشتی گیر آزادکار این استان مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی را دریافت کردند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، قاسم ربیعیان افزود: اسامی نفرات شرکت کننده در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد که میثم مصطفی جوکار در 86 کیلوگرم و جمال میرزایی در 97 کیلوگرم دو سهمیه کشتی استان همدان در این مسابقات هستند.

وی اضافه کرد: مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 29 و 30 خردادماه در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار می شود.

ربیعیان اظهار داشت: باتوجه به حضور کشتی گیران المپیکی و جام جهانی در این رقابت ها، کشتی گیران استان همدان نبرد سختی در این دوره از مسابقات خواهند داشت که البته با برگزاری اردوی تمرینی برای آنها زیرنظر بهترین مربیان بومی استان سعی داریم در بهترین شرایط به رقابت ها اعزام شوند.

سخنگوی هیات کشتی استان همدان خاطرنشان کرد: البته مسعود کمروند دیگر کشتی گیر همدانی حاضر در انتخابی تیم ملی است که در وزن 66 کیلیوگرم رقابت می کند هر چند ترجیح داد با نام استان مرکزی در این مسابقات شرکت کند.

استان همدان همواره دارای سهمیه ملی پوش در تیم ملی کشتی آزاد کشور بوده و اکنون نیز باتوجه به تجربه بالای کشتی گیران امید زیادی به حضور آنها درترکیب اصلی تیم ملی است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان