آخرین اخبار

2. بهمن 1394 - 10:34   |   کد مطلب: 21185
گویا بداخلاقی های سیاسی در انتخابات نه فضای مجازی می شناسد و نه دنیای حقیقی پیرامون خود و در این بین عده ای از روی آگاهی و یا ناآگاهی در حقیقت با تخریب کاندیداهای دیگر به تخریب آخرت خود می پرازند.

به گزارش خبرنگار رودآور، هر روز که به برگزاری انتابات نزدیک تر می شویم، تخریب، تهمت، افترا و بداخلاقی های سیاسی رنگ و بوی تازه تری به خود می گیرد، رنگ و بویی که نشان از تفرقه، دورویی و چند رنگی دارد.

 با وجود آن که برخی خود در گروه ها تأکید دارند که کاندیدای موردنظراشان از طرفداران آن ها خواسته است که دیگر داوطلبان را تخریب نکنند، اما خود همین افرادی که نقل قول ها را بیان می نند بارها به تخریب کاندیدای خاص یروی آورنده اند و انتخابات تویسرکان را که از پیچیدگی خاصی برخوردار است شاید پیچیدتر تر از این کنند، چرا که مردم تویسرکان هنوز فراموش نکرده اند که با ندانم کاری های عده ای دو سال از نعمت نماینده داشتن در مجلس نهم بی بهره بوده اند.

انتخاباتی که در نهم خرداد ماه سال 91 به گفته کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ابطال اعلام شد.

و حال عده ای از حامیان برخی از کاندیداها از نام رهبر، بسیج و جوانان سوء استفاده می کنند، به گونه ای که حتی کاندیدایی را که تاکنون رد صلاحیت آن تأیید شده است با نام بسیجی خطاب می کنند و یا اینکه حرف از کلام رهبری به میان می آورند، در حالی که همین افراد در شبکه ها و گروه های مجازی مختلف بارها و بارها کاندیدای خاصی را به باد تهمت گرفته اند.

بهره کشی از نام جوانان و سوء استفاده از هیجانات جوانان برای پیشبرد اهداف حامیان برخی کاندیدها، معظل دیگری است که در شبکه های مجازی دامن گیر شده  و گویا قرار است انتخابات را به سمت تعصبی گری های نابه جا به بکشاند و عقل را در پشت پرده مخفی نگه دارند.

جوانانی که وقت خود را تا پاسی از نیمه شب و گاها تا دو یا سه بامداد صرف می کنند و بر بحث هایی دامن می زنند که فردای آن روز تنها عده ای انگشت شماری از آن مطلع هستند و آدمی را به "یاد توهم ما بیشماریم" می اندازند و معلوم نیست که توصیه های قرآنی، دینی و رهبری در این بحث ها در کجای ماجرا قرار دارد؟!

 اگر کاندیدایی به حقیقت از حامیان خود خواسته اند که کسی را تخریب نکنند پس چه می شود که این همه تهمت، افترا و حتی دستور به تخریب کاندیدای خاصی در این گروه ها دیده می شود؟ امید است به طور واقعی کاندیداها از حامیان خود خواسته باشند که از هر نوع تخریب داوطلب دیگر به دور باشند.

از فضای مجازی که بگذریم متأسفانه در برخی مجالس حتی در مساجد افرادی به نمایندگی از برخی کاندیداهای خبرگان در تویسرکان حضور یافته و از فعالان ستاد کاندیدای مورد نظر خواسته اند که در بین مردم تک رأی به کاندیدای مورد نظر خود را تبلیغ کنند و تأسف بارتر آن که این اقدام همچنین از سوی یک نهاد در تویسرکان هم حمایت شده است.

یادم باشد تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات برای ناامیدکردن دشمنان کشورمان است، ایشان در دیدار دست اندرکاران انتخابات فرمودند: «حتی کسانی هم که با نظام مسئله دارند در انتخابات شرکت کنند» و خاطرنشان کردند: این سخن به معنای آن نیست که بخواهند  کسانی که نظام را قبول ندارند به مجلس بفرستند.

و اینکه در این میان برخی از روی عمد و یا غیر عمد تنها برای تأمین منافع خود می خواهند از احساسات پاک مردم و به ویژه جوانان بهره گیرند، غافل از آن که مردم ما همانند همیشه با هوشیاری و بصیرت به شایعات و جوسازی های سیاسی آنان بها نمی دهند.

منتظر گزارش های داغ تر انتخابات تویسرکان با آن پیچیدگی های خاص خود از رودآور باشید.

اخبار مرتبط:

حامیان داوطلبان کاندیداتوری مجلس در شبکه های اجتماعی به دنبال چه هستند؟

اخلاق مداری سیاسی حلقه مفقوده در شبکه های اجتماعی تویسرکان/آیا سناریوی تفرقه بیانداز و حکومت کن همچنان از سوی باند معروف تویسرکان ادامه دارد؟

زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان